Jubeltråd

Jeg er så glad for hvor mye nærmere jeg kommer målet ❤ syns tiden fra 21+0 til nå har gått veldig sent, men på søndag er jeg 25+0 :smug: så magisk følelse at jeg er kommet så langt! Tenk, snart 25 ukers tilbakelagt:joyful:
 
Er veldig lite karbohydrater i salat og grønnsaker. Frukt er derimot en del (fruktose) men også fiber (tenk på hinnene rundt appelsinbåtene og rundt hver enkelt boble inni der).

Noen har mager som er veldig følsom for plantefiber, men feks grove kornprodukter inneholder jo så mye viktige næringsstoffer at det er ikke bare leit for matlysten sin del å ikke få det i seg.

Nå skal ikke jeg prate så høyt. Har vel spist alt for lite av det selv.

Så ikke svaret på denne før nå! Men hva er salat og grønnsaker laget av da? Proteiner og fett? Jeg er ikke så god på sånne ting [emoji28]

Men det høres ikke så bra ut. Plantebasert kost er vel ansett for å være kjempesunt, så er kjedelig når det ikke funker for kroppen.

Spiser for øvrig alt for lite her også. Eller, det går endel frukt og gulrøtter. Men lite variasjon, egentlig. Ikke no fem om dagen, for å si det sånn..
 
Så ikke svaret på denne før nå! Men hva er salat og grønnsaker laget av da? Proteiner og fett? Jeg er ikke så god på sånne ting [emoji28]

Men det høres ikke så bra ut. Plantebasert kost er vel ansett for å være kjempesunt, så er kjedelig når det ikke funker for kroppen.

Spiser for øvrig alt for lite her også. Eller, det går endel frukt og gulrøtter. Men lite variasjon, egentlig. Ikke no fem om dagen, for å si det sånn..
Veldig veldig mye vann, karbohydrater i form av fiber og noen sukkerarter. Generelt lite/ikke proteiner og fett (unntak feks avokado er mye fett, banan har litt fett)
 
Jubler for å føle meg i ganske god form for tiden! :) håper det varer!!
 
Jubler for 21 uker i dag og at vi skal på tre ukers ferie i morgen! [emoji322][emoji295]️[emoji950]
 
Back
Topp