Jubeltråd

Jubler for at alt var bra på tul i dag ❤️
 
Jubler for at alt var bra på TUL i dag og jeg har for tredje gang blitt satt frem 3 dager, så det er vel bare å innfinne seg med at jeg er 11+5 og ikke 11+2 :wtf: Da er første milepæl overstått, baby så frisk og fin ut (ingen avvik) og vi har fortalt nyheten til familie og venner:Heartred
 
Jubler for at TUL viste et bankende hjerte og foreløpig alt i orden. Satt tilbake til uke 8+5 (fra 9+1), men endelig termin blir ikke satt før neste UL. Spennende! Håper, håper, håper det går bra denne gangen!
 
Jubler for 10+0 :)
 
Juble for at jeg ennå har det bra og ingen symptomer som plager meg. At vekta ser ut til å holde seg stabil for øyeblikket og at jeg kan spise akkurat hva jeg vil og dermed sunt og godt
Du er virkelig heldig!!!!! Jeg tåler bare karbohydrater..... jeg har så så lyst på salat :(
 
Du er virkelig heldig!!!!! Jeg tåler bare karbohydrater..... jeg har så så lyst på salat :(
Det må være et gammelt innlegg :wtf: eller bare den gode uka jeg hadde midt i ferien :hilarious: for har det slett ikke slik nå.

Har ikke lyst på noe, må tvinge meg selv til å spise - og når jeg gjør det blir jeg vanligvis kvalm :dead: trodde vektnedgangen var stoppet, men det var bare midlertidig i ferien, nå hsr jeg gått ned 500 gram på en uke. Kanskje bare vann, men likevel..

Redigert: ja ser den var gammel. 1. April. Gikk to uker så lå jeg langflat med kvalme til langt ut i juli. Dæven, glad jeg er litt bedre på den fronten i hvert fall
 
Det må være et gammelt innlegg :wtf: eller bare den gode uka jeg hadde midt i ferien :hilarious: for har det slett ikke slik nå.

Har ikke lyst på noe, må tvinge meg selv til å spise - og når jeg gjør det blir jeg vanligvis kvalm :dead: trodde vektnedgangen var stoppet, men det var bare midlertidig i ferien, nå hsr jeg gått ned 500 gram på en uke. Kanskje bare vann, men likevel..

Redigert: ja ser den var gammel. 1. April. Gikk to uker så lå jeg langflat med kvalme til langt ut i juli. Dæven, glad jeg er litt bedre på den fronten i hvert fall

Ohhh... så kjedelig! Jeg som sagt tåler bare karbo. Jeg tåler ikke fiber, knekkebrød som jeg er super glad i har jeg smakt for et par uker siden og ble dårlig i 4 dager. NULL salat eller grønnsaker. Jeg blir kjempe sulten, så jeg er nødt til å spise.... ingen vektnedgang her for å si det slik!
Masse lykke til! God bedring!
 
Ohhh... så kjedelig! Jeg som sagt tåler bare karbo. Jeg tåler ikke fiber, knekkebrød som jeg er super glad i har jeg smakt for et par uker siden og ble dårlig i 4 dager. NULL salat eller grønnsaker. Jeg blir kjempe sulten, så jeg er nødt til å spise.... ingen vektnedgang her for å si det slik!
Masse lykke til! God bedring!

Trodde salat og grønnsaker bare var karbo, jeg? Høres uansett kjipt ut å ikke kunne spise det du vil. Håper du blir frisk snart [emoji173]️
 
Ohhh... så kjedelig! Jeg som sagt tåler bare karbo. Jeg tåler ikke fiber, knekkebrød som jeg er super glad i har jeg smakt for et par uker siden og ble dårlig i 4 dager. NULL salat eller grønnsaker. Jeg blir kjempe sulten, så jeg er nødt til å spise.... ingen vektnedgang her for å si det slik!
Masse lykke til! God bedring!

Det var veldig merkelig å ikke tåle fiber i det heletatt! Det motsatte er jo helst vanlig. Frukt og sånt da? Der er jo både en del karbohydrater og fiber. Blir fullstendig forstoppet bare jeg tenker på hvitt brød normalt, nå i svangerskapet har jeg ikke våget å forsøke engang. Unntatt i går og jeg føler meg totalt plugget i dag. Så har klemt i meg 2 rå gulrøtter og 1 paprika til mellommåltid i dag.
 
Trodde salat og grønnsaker bare var karbo, jeg? Høres uansett kjipt ut å ikke kunne spise det du vil. Håper du blir frisk snart [emoji173]️

Er veldig lite karbohydrater i salat og grønnsaker. Frukt er derimot en del (fruktose) men også fiber (tenk på hinnene rundt appelsinbåtene og rundt hver enkelt boble inni der).

Noen har mager som er veldig følsom for plantefiber, men feks grove kornprodukter inneholder jo så mye viktige næringsstoffer at det er ikke bare leit for matlysten sin del å ikke få det i seg.

Nå skal ikke jeg prate så høyt. Har vel spist alt for lite av det selv.
 
Jubler for at det snart er helg :)
 
Back
Topp