Jubeltråd

åååå, så godt og høre[emoji173][emoji173][emoji173]
Det er helt rart, for jeg ble beroliget, men samtidig kribler det i hele meg!
Har så lyst til å skrike det ut og egentlig bare hoppe over hele 1 og 2 trimester [emoji23]
Jeg vil kjenne babyen vår sparke og dytte [emoji173]
Blir den like sterk og sta som foreldrene sine så har jeg noe å se frem til [emoji23]
 
Det er helt rart, for jeg ble beroliget, men samtidig kribler det i hele meg!
Har så lyst til å skrike det ut og egentlig bare hoppe over hele 1 og 2 trimester [emoji23]
Jeg vil kjenne babyen vår sparke og dytte [emoji173]
Blir den like sterk og sta som foreldrene sine så har jeg noe å se frem til [emoji23]
Hehe, skjønner det veldig godt, du er nok rolig innerst inne, men så har kanskje gnisten av at dette e spennende og at man er gira som kanskje har tatt over nå :D
Iallefall så godt og høre at alt står fint til og at vi har kommet like langt da om ikke jeg blir flyttet noe på mandag :eek:
 
Hehe, skjønner det veldig godt, du er nok rolig innerst inne, men så har kanskje gnisten av at dette e spennende og at man er gira som kanskje har tatt over nå :D
Iallefall så godt og høre at alt står fint til og at vi har kommet like langt da om ikke jeg blir flyttet noe på mandag :eek:
Det er nok det, det ble plutselig litt mer virkelig, litt mer håp [emoji173]
Vi er veldig bevisste på at vi ikke er heelt ute av fare enda, men vi må bare prøve å tenke at det går bra for de aller fleste [emoji4]

Blir spennende [emoji4]
 
Det er nok det, det ble plutselig litt mer virkelig, litt mer håp [emoji173]
Vi er veldig bevisste på at vi ikke er heelt ute av fare enda, men vi må bare prøve å tenke at det går bra for de aller fleste [emoji4]

Blir spennende [emoji4]
Ja, krysser fingrene for at dette skal gå bra for dere <3 Det er veldig spennende og det blir så godt når man har kommer seg over dette trimestere og at det blir litt mer håp og glede framover istede for den frykten for alt og beskymringene for at det ikke går veien. Gleder meg veldig iallefall :)
 
Ja, krysser fingrene for at dette skal gå bra for dere <3 Det er veldig spennende og det blir så godt når man har kommer seg over dette trimestere og at det blir litt mer håp og glede framover istede for den frykten for alt og beskymringene for at det ikke går veien. Gleder meg veldig iallefall :)
Det er helt sprøtt, men en av tingene jeg gleder meg til er shoppingen!
Hater det til vanlig, men nå klarer jeg nesten ikke å vente med å få en vogn, seng og masse små klær inn i huset [emoji7]
Sikkert litt ekstra fordi vi aldri kjøpte noe til storesøster, så kommer sikkert til å gå bananas [emoji23][emoji23]
 
Det er helt sprøtt, men en av tingene jeg gleder meg til er shoppingen!
Hater det til vanlig, men nå klarer jeg nesten ikke å vente med å få en vogn, seng og masse små klær inn i huset [emoji7]
Sikkert litt ekstra fordi vi aldri kjøpte noe til storesøster, så kommer sikkert til å gå bananas [emoji23][emoji23]
Å, jaa. Gleder meg sikkelig jeg også til det :D Dette er jo mitt første barn og gleder meg så til å kan begynne å handle inn. Føler det er med på å gjøre ting litt mer virkelig :D
 
Å, jaa. Gleder meg sikkelig jeg også til det :D Dette er jo mitt første barn og gleder meg så til å kan begynne å handle inn. Føler det er med på å gjøre ting litt mer virkelig :D
Absolutt [emoji4]
Vi har stellekommoden, men den skal funke til det og klesoppbevaring i et [emoji4]
Gleder meg til å gjøre i stand babyrommet og ordne små ting [emoji7]
Jeg kan virkelig ikke strikke [emoji85]
Så det blir det nok ikke noe fra meg ihvertfall [emoji23][emoji23]
Tenkte jeg skulle sy litt da [emoji4]
 
Eg slit jo med å bestemme meg for kor longt eg er på veg, så eg jublar då for 10+0 Som gyn seie, og 11+0 i følge rekning frå sist menstruasjon ☺️
Er uansett komt lenger enn nokon gong :Heartred
 
I dag fekk eg avklaring hos legen: du skal følge menstruasjonstermin ☺️ Så då er det 11 fullgåtte veke då ☺️
:Heartbigred
 
Back
Topp