Jubeltråd

Jubler for at vi fikk høre hjerte siste ul :Heartred

7 uker idag[emoji177]

Jeg også.
Er så glad vi er flere som er så "kort" på vei.
Blir nesten deprimert av de andre som er 10+:smiley-angelic006:laughing025

Hehe, tiden kan gå litt sakte til 12 uker, men derfra går det nesten altfor fort:cool05

"jubler" for fortsatt fin form! Skjønner det ikke !

Har det sånn selv, føler meg bare litt uggen liksom. Men jeg har lest flere steder at dette er normalt, så prøver å ikke bekymre meg. Man får jo hele tiden høre hvor sunt symtpom det er å være kvalm, så når man ikke er så kvalm så bekymrer man seg i stedet for å nyte det. Kanskje vi har en liten gutt i magen? Mener å ha lest at lite kvalme er symptom på gutt.

Har det sånn selv, føler meg bare litt uggen liksom. Men jeg har lest flere steder at dette er normalt, så prøver å ikke bekymre meg. Man får jo hele tiden høre hvor sunt symtpom det er å være kvalm, så når man ikke er så kvalm så bekymrer man seg i stedet for å nyte det. Kanskje vi har en liten gutt i magen? Mener å ha lest at lite kvalme er symptom på gutt.
Ja ikke sant.

Jeg har hørt at om man er veldig kvalm så tyder det på jente,mens man er mindre kvalm så er det gutt. Men aner ikke ☺️

Jubler for at jeg koste meg skikkelig med taco i dag. Smakte himmelsk[emoji1362] Kan ikke huske sist jeg nøt mat.

Jubler for 2 dager uten oppkast! Kvalmen er der, men jeg overlever.

Back
Topp