Jubeltråd

Siden alle jubler for penger igjen på skatten får jeg juble for å bare ha fått i underkant av 500 i baksmell :knegg:

Jeg jubler for at legen så feil i går på TUL.
Han fant ikke hjerteslag, så ble sendt på sykehuset idag for ny sjekk.
Innvendig ultralyd viste et fint hjerte og alt så ut som det skulle.

Er 6.4 i dag etter menstremin.
De på sykehuset ville ikke si verken fra eller til på den.
Men jeg skulle få komme tilbake om 4 uker for ny ultralyd.
Og ellers var det bare å ringe om jeg ville komme før.

Er første svangerskap så har vært ufattelig redd siden jeg ikke har noen symptomer.
Wohoo.. for en fin nyhet å få

Hahahah grattis!!! Fikk -7100kr her, men forventet MYE mer så jubler for at det ikke ble det! Hahaha! Var iallefall forberedt!
Haha huuuff ! Jaja om du var forberedt på mer så er det jo en grei ting å få mindre :joyful:

20180404_145137.jpg jubler for at det fortsatt er hjerteslag hos en liten gelebjørn. 8+1 i dag. Måtte de neste 4 ukene gå fort.

Juhuu, må bare juble, er nå 9+2 og idag er første gang jeg har våknet uten kvalme:D og jeg har vært konstant kvalm siden start! Måtte det bare vare:wideyed:

Jubler for litt bedre søvn i natt. Vrei meg kanskje 400 ganger i stedet for 800 [emoji28] Har funnet ut at det er godt å ligge på magen. Håper det endrer seg før den ikke kan ligges på mer [emoji85]

Jubler for at det er fredag og snart helg igjen, og at jeg og mannen skal på tul i dag. Er 9+2 vist det gynekologen så sist jeg var stemmer.. i dag er det for å sjekke at alt er i orden og at ett lite hjerte enda banken [emoji173]. Passelig spent i magen for den timen altså. [emoji51]

Vet ikke om det er innafor å juble for det,eller om det er et dårlig tegn eller hva. Men jeg er veldig fin i formen. Føler jeg er overraskende fin i formen. Skjønner ikke det.

Jubler for at det er fredag og snart helg igjen, og at jeg og mannen skal på tul i dag. Er 9+2 vist det gynekologen så sist jeg var stemmer.. i dag er det for å sjekke at alt er i orden og at ett lite hjerte enda banken [emoji173]. Passelig spent i magen for den timen altså. [emoji51]

Åh! Masse lykke til!! :joyful:

Jubler for at det er fredag og jeg kan sove lenge imorgen! Det trengs :p

Back
Topp