Jubeltråd

Jubler for tilbud om ny jobb i dag :) Litt blandede følelser å takke ja med tanke på at jeg ikke blir så lenge før jeg skal i permisjon. Men det er uaktuelt å takke nei i forhold til at dette er en perfekt jobb for meg :)

Gratulerer såå masse!! :D Er arbeidssøkende selv. Ble nummer to på perfekt jobb før jul. Venter på svar på nesten lik jobb nå etter påske. Krysser alt jeg har.

Gratulerer såå masse!! :D Er arbeidssøkende selv. Ble nummer to på perfekt jobb før jul. Venter på svar på nesten lik jobb nå etter påske. Krysser alt jeg har.

Tusen takk :) Krysser fingrene for deg :) Du skal se det går veien nå.

Jubler for tilbud om ny jobb i dag :) Litt blandede følelser å takke ja med tanke på at jeg ikke blir så lenge før jeg skal i permisjon. Men det er uaktuelt å takke nei i forhold til at dette er en perfekt jobb for meg :)

Gratulerer så mye! Husk at de ansetter deg fordi de har en langsiktig plan. En liten permisjon er nok sikkert forventet at skjer på ett tidspunkt uansett. [emoji322]

Gratulerer så mye! Husk at de ansetter deg fordi de har en langsiktig plan. En liten permisjon er nok sikkert forventet at skjer på ett tidspunkt uansett. [emoji322]

Tusen takk :) Gode ord å få med seg.

Jeg jubler for at begge brystene ble friskemeldt i dag (har hatt en liten kreft-scare) og at jeg skal slipper å avbestille TUL i morgen! :D
Jeeeij, så gode nyheter[emoji119][emoji173][emoji178]

Jeg jubler for å ha hørt hjerteslag på TUL i dag!
Hadde en vond opplevelse for 1.5 uke siden, da jeg også var på TUL. Legen sa jeg hadde mistet og at han ikke fant noe liv, bare en tom fostersekk. Da han skulle sjekke om alt så greit ut ellers, fant han plutselig fostersekken likevel, med et embryo med bankende hjerte. Viser seg at han hadde sett på en blodansamling, ikke fostersekken...

Derfor dro jeg på TUL igjen i dag (et annet sted vel og merke) og hadde en super opplevelse.

Jeg jubler for å ha hørt hjerteslag på TUL i dag!
Hadde en vond opplevelse for 1.5 uke siden, da jeg også var på TUL. Legen sa jeg hadde mistet og at han ikke fant noe liv, bare en tom fostersekk. Da han skulle sjekke om alt så greit ut ellers, fant han plutselig fostersekken likevel, med et embryo med bankende hjerte. Viser seg at han hadde sett på en blodansamling, ikke fostersekken...

Derfor dro jeg på TUL igjen i dag (et annet sted vel og merke) og hadde en super opplevelse.

Det er masse å juble for! Hurra! Så utrolig fint å lese at det gikk bra! [emoji173]️

8+0 whaaaaaaaaaaaat:D:D

Jubler for kort uke og at deg allerede er onsdag!

Jubler for tilgode på skatten og at æ har en mamma perm dag i dag :) (har noen dager fri igjen etter forrige permisjon )

Jeg jubler for at legen så feil i går på TUL.
Han fant ikke hjerteslag, så ble sendt på sykehuset idag for ny sjekk.
Innvendig ultralyd viste et fint hjerte og alt så ut som det skulle.

Er 6.4 i dag etter menstremin.
De på sykehuset ville ikke si verken fra eller til på den.
Men jeg skulle få komme tilbake om 4 uker for ny ultralyd.
Og ellers var det bare å ringe om jeg ville komme før.

Er første svangerskap så har vært ufattelig redd siden jeg ikke har noen symptomer.

Jubler for 28 K tilbake på skatten i år[emoji6] Kommer godt med til babyutstyr. Og for at jeg er 6+4 idag. Småkvalm, men spiser jevntlig. Det hjelper. Spent på om hypermesis melder seg denne gang eller det blir mitt første svangerskap uten[emoji3]

Back
Topp