Jubeltråd!

Jubler for 10 uker! [emoji847][emoji16]

Jubler for at urinprøva tatt hos legen i dag fortsatt gav positiv graviditetstest og jubler for henvisning til TUL!
Håper jeg ikke må vente så alt for lenge..

Jubler for at jeg fant hjertelyden idag[emoji173]️[emoji173]️

Jubler for 9+0 og en fantastisk TUL tidligere i uken. Og for en perfekt bursdagsfeiring av jenta vår [emoji813]️

Jubler for en dag nesten uten kvalme! Benyttet anledningen til å ta med ungene og mannen på badeland og selv om jeg er utslitt så gikk det over all forventning! Lov å håpe på en lettere hverdag fremover??

Jeg jubler for nesten hver lille positive ting i dag. Jubler format det fremdeles er en levende baby der inne, for guttungen som gledet seg til å gi meg gave i dag tidlig, for at jeg har fantastiske mennesker rundt meg, for boller med krem og første kontroll i morgen [emoji173][emoji173]

Jubler for at babyen fremdeles har det strålende og at fødeplass og oppfølging er bekreftet

Jubler for vinterferie, og husmorferie i Praha [emoji16]

Idag er jeg nesten helt sikker på at jeg kjenner baby [emoji173] 12+4 og tredjegangs... håper det betyr at morkaka ligger bak denne gangen så jeg får kjenne masse til baby [emoji1]

Med nr 1 kjente jeg ganske seint fordi morkaka lå som en pute foran, mens med nr 2 lå den bak og det var herlig med så mye tydeligere bevegelser [emoji5]

Back
Topp