Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Guttelus!Hva er det du har spist?![]()
Man trenger både guttelus og jentelus for å lage babylus....Guttelus!![]()

Nommin!!Jubler fordi jeg er bare så ufattelig glad i kjæresten min for tiden!! Han stod på kjøkkenet og lagde mat nå nettopp, så kommer han inn i stua til meg og sier at han elsker meg som faen, og at det er fantastisk at jeg gidder å gå rundt sånn som dette (gravid), og kysser meg flere ganger å sier han elsker meg igjen og igjen, før han sier, "sånn. Det var bare det jeg skulle her i stua" og så går han igjen![]()
Jubler fordi jeg er bare så ufattelig glad i kjæresten min for tiden!! Han stod på kjøkkenet og lagde mat nå nettopp, så kommer han inn i stua til meg og sier at han elsker meg som faen, og at det er fantastisk at jeg gidder å gå rundt sånn som dette (gravid), og kysser meg flere ganger å sier han elsker meg igjen og igjen, før han sier, "sånn. Det var bare det jeg skulle her i stua" og så går han igjen![]()
[emoji7][emoji7][emoji7]Jubler fordi jeg er bare så ufattelig glad i kjæresten min for tiden!! Han stod på kjøkkenet og lagde mat nå nettopp, så kommer han inn i stua til meg og sier at han elsker meg som faen, og at det er fantastisk at jeg gidder å gå rundt sånn som dette (gravid), og kysser meg flere ganger å sier han elsker meg igjen og igjen, før han sier, "sånn. Det var bare det jeg skulle her i stua" og så går han igjen![]()