Jubeltråd :)

Desemberforumet er åpnet [emoji108][emoji108]
Shit... Det er jo litt skummelt. [emoji23]
Litt fordi det betyr at det er 8 år siden jeg ble gravid første gang.

Jubler for OUL I morgen [emoji173] og at jeg har fri resten av uka. Eller har en skoleoppgave om Ramadan jeg må gjøre da men

Shit... Det er jo litt skummelt. [emoji23]
Litt fordi det betyr at det er 8 år siden jeg ble gravid første gang.

Jubler for OUL I morgen [emoji173] og at jeg har fri resten av uka. Eller har en skoleoppgave om Ramadan jeg må gjøre da men
Oul i morgen her også!

Har også skolearbeid, men ingenting som ikke kan vente til etter påske :)

Oul i morgen her også!

Har også skolearbeid, men ingenting som ikke kan vente til etter påske :)
Misunner deg. Innlevering på fredag for min del så MÅ gå gjort det. Håper å gå gjort mye i kveld, morgen og hele fredagen. Jeg jobber tydeligvis best under press

Misunner deg. Innlevering på fredag for min del så MÅ gå gjort det. Håper å gå gjort mye i kveld, morgen og hele fredagen. Jeg jobber tydeligvis best under press
Elsker å prokrastinere, så leverer godt i siste liten [emoji23]

Ja det blir liksom så lett å avspore når man vet at det ikke haster. Men har foreløpig ikke levert noe to ganger så har fått godkjent alle innleveringer på første forsøk. [emoji23]

Ja det blir liksom så lett å avspore når man vet at det ikke haster. Men har foreløpig ikke levert noe to ganger så har fått godkjent alle innleveringer på første forsøk. [emoji23]
Vi har litt færre innleveringer på høyskole, med lengre tid å gjøre dem på, men også utrulig mye høyere krav... siste når ble ikke godkjent, selv om den ble skrevet på akkurat samme måte som de tidligere i samme fag, men nå med annen lærer som rettet... blir smågal...

Går på høgskole jeg også men samlingsbasert då vi har av og til innleveringer og arbeidskrav i tillegg. Sykt mye nå på våren. Er vel 10-12 stk fordelt på to fag. Burde bli stresset for eksamen allerede. Fikk A på muntlig før jul så har jo lagt lista ganske høyt. [emoji85][emoji22]

Går på høgskole jeg også men samlingsbasert då vi har av og til innleveringer og arbeidskrav i tillegg. Sykt mye nå på våren. Er vel 10-12 stk fordelt på to fag. Burde bli stresset for eksamen allerede. Fikk A på muntlig før jul så har jo lagt lista ganske høyt. [emoji85][emoji22]
Å hjelpes... vi har 1 i et fag, og 3 idet andre... Går desentralisert, heldigvis litt mindre på våren siden det går mye tid bort i vinter og påskeferie, og praksis

Ja vi hadde 4 eller 5 for jul og dobbelt så mange nå. Pluss 4 uker praksis og alle ferier. Hurra... [emoji22][emoji35] men har fått fri fra innleveringer nå da så "bare" arbeidskravene. Ikke alle er like store da heldigvis og noen er i grupper

Back
Topp