M
Moderator Eve
Guest
Uhhh! Halvveis for dere alle (nesten) nåååååå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for mye bevegelser fra mageboeren tidligere i dag [emoji173]️
Det er helt vilt!!!Desemberforumet er åpnet [emoji108][emoji108]
Ja, og det har allerede kommet 2 aprilbabyer [emoji3] det går fremover for oss også!Det er helt vilt!!!
Shit... Det er jo litt skummelt. [emoji23]Desemberforumet er åpnet [emoji108][emoji108]
Oul i morgen her også!Shit... Det er jo litt skummelt. [emoji23]
Litt fordi det betyr at det er 8 år siden jeg ble gravid første gang.
Jubler for OUL I morgen [emoji173] og at jeg har fri resten av uka. Eller har en skoleoppgave om Ramadan jeg må gjøre da men
Misunner deg. Innlevering på fredag for min del så MÅ gå gjort det. Håper å gå gjort mye i kveld, morgen og hele fredagen. Jeg jobber tydeligvis best under pressOul i morgen her også!
Har også skolearbeid, men ingenting som ikke kan vente til etter påske![]()
Elsker å prokrastinere, så leverer godt i siste liten [emoji23]Misunner deg. Innlevering på fredag for min del så MÅ gå gjort det. Håper å gå gjort mye i kveld, morgen og hele fredagen. Jeg jobber tydeligvis best under press
Vi har litt færre innleveringer på høyskole, med lengre tid å gjøre dem på, men også utrulig mye høyere krav... siste når ble ikke godkjent, selv om den ble skrevet på akkurat samme måte som de tidligere i samme fag, men nå med annen lærer som rettet... blir smågal...Ja det blir liksom så lett å avspore når man vet at det ikke haster. Men har foreløpig ikke levert noe to ganger så har fått godkjent alle innleveringer på første forsøk. [emoji23]
Å hjelpes... vi har 1 i et fag, og 3 idet andre... Går desentralisert, heldigvis litt mindre på våren siden det går mye tid bort i vinter og påskeferie, og praksisGår på høgskole jeg også men samlingsbasert då vi har av og til innleveringer og arbeidskrav i tillegg. Sykt mye nå på våren. Er vel 10-12 stk fordelt på to fag. Burde bli stresset for eksamen allerede. Fikk A på muntlig før jul så har jo lagt lista ganske høyt. [emoji85][emoji22]
Hva er det du har spist?Det vokser en penis inne i magen min![]()