Jubeltråd :)

Herlig de 7-åringene.

Vår vet det og sier det egentlig ikke til flere nå. Han har fått lov til å si det til familien men nå sier han det ikke mer, bare når vi er hjemme. Vil se på newton episoden Gravid. [emoji7][emoji7]
Åååå så deilig å kunne si det. Vi sa det i uke 7 første gangen men mistet i uke 12 og han var helt knust. 3 år siden og han snakker om det enda.. de 3 andre gangene vi har mista har han ikke visst noe. Men tenkte å si det etter neste ul om alt er fint [emoji4]

Åååå så deilig å kunne si det. Vi sa det i uke 7 første gangen men mistet i uke 12 og han var helt knust. 3 år siden og han snakker om det enda.. de 3 andre gangene vi har mista har han ikke visst noe. Men tenkte å si det etter neste ul om alt er fint [emoji4]
Huff... Ja de husker godt også. Dette er første gang vi prøver så. Jeg hadde egentlig tenkt til å vente litt med å fortelle han så han slapp å bli gal av å holde på hemmeligheten men har gått bra.

Nå holder vi det ikke akkurat hemmelig lengre heller så. Vi sier ingenting men hvis noen spør så innrømmer vi. [emoji85]

Evige optimister vi. [emoji38][emoji7]

Huff... Ja de husker godt også. Dette er første gang vi prøver så. Jeg hadde egentlig tenkt til å vente litt med å fortelle han så han slapp å bli gal av å holde på hemmeligheten men har gått bra.

Nå holder vi det ikke akkurat hemmelig lengre heller så. Vi sier ingenting men hvis noen spør så innrømmer vi. [emoji85]

Evige optimister vi. [emoji38][emoji7]
Samme her [emoji4] nesten alle vet det nå [emoji23] men de vet jo vi har mistet mange ganger, vært satt opp på prøverør osv så når folk spør hvordan prosessen går så lyger vi ikke [emoji41]

Bruker «Preglife» :) Åja så spennende :)
Hvordan er formen din?
Den må du stille inn litt på, ellers får du feil uke+dag, den satte meg fram et par dager først [emoji14]
(Vi testa jo ilag inne på prøveforumet) :)
Opp og ned, noen dager er greie, men den her uka med jobbstart og begravelse av farmor har vært knalltøff... spent på jobb i morgen... lang arbeidsdag, men kun undervisning mellom 8 og 10.45!

Den må du stille inn litt på, ellers får du feil uke+dag, den satte meg fram et par dager først [emoji14]
(Vi testa jo ilag inne på prøveforumet) :)
Opp og ned, noen dager er greie, men den her uka med jobbstart og begravelse av farmor har vært knalltøff... spent på jobb i morgen... lang arbeidsdag, men kun undervisning mellom 8 og 10.45!
Jeg satt inn siste dag i sist mens og det va 13 nov.
Har stilt inn sånn som jeg skal. Så skjønner ikke.
Men vi får høre ka gyn sier. Om han kan se hvor langt jeg er på vei :)
Men, huff! Hørtes ikkje heilt greit ut :(
Håper det blir bedre for deg ❤️ kondolerer også<3

Jeg satt inn siste dag i sist mens og det va 13 nov.
Har stilt inn sånn som jeg skal. Så skjønner ikke.
Men vi får høre ka gyn sier. Om han kan se hvor langt jeg er på vei :)
Men, huff! Hørtes ikkje heilt greit ut :(
Håper det blir bedre for deg [emoji173]️ kondolerer også<3
Så rart... var å så på innstillingene nå, den ville ha meg og på 8+0 idag... hmm.. Ja vi får de hva ul sier :)

Back
Topp