Jubeltråd :)

Ble fridd til i går![emoji173]️ Vi hadde tiårsdag i går, og der kom ringen. Kunne ikke ønsket meg en bedre dag; sprudlevin, sushi, forlovelsesring, to dager til ferie, en glad toåring og en herlig forlovede. Så mye å glede seg til! Håper livet fortsetter å smile

Gratulerer så mye! [emoji7]

Ble fridd til i går![emoji173]️ Vi hadde tiårsdag i går, og der kom ringen. Kunne ikke ønsket meg en bedre dag; sprudlevin, sushi, forlovelsesring, to dager til ferie, en glad toåring og en herlig forlovede. Så mye å glede seg til! Håper livet fortsetter å smile

Gratulerer så mye [emoji173]️

Næmmen! Sykkelbudet har kommet frem! :D
Screenshot_20180620-164247.png

Jeg tror kanskje at han her har nedprioritert trening også.
Det tar tid å svømme fra Amsterdam til Larvik med sykkel! Må jo ha med ganske mye proviant også. Sykkelen får kanskje lov til å være på flåte med provianten og pakkene.

Last edited:
Ble fridd til i går!❤️ Vi hadde tiårsdag i går, og der kom ringen. Kunne ikke ønsket meg en bedre dag; sprudlevin, sushi, forlovelsesring, to dager til ferie, en glad toåring og en herlig forlovede. Så mye å glede seg til! Håper livet fortsetter å smile
Gratulerer! :Heartred

Det tar tid å svømme fra Amsterdam til Larvik med sykkel! Må jo ha med ganske mye proviant også. Sykkelen får kanskje lov til å være på flåte med provianten og pakkene.
Lurer på om han husket å ta på seg svømmeføtter. Turen tar nok en del lengre tid uten det.

Back
Topp