Jubeltråd :)

Det skjønner jeg. Vet ikke sikkert at det blir akkurat fire uker rabatt på slutten, men det har blitt det med de to andre pga vekststopp, så hvis ikke formen bedres, tipper jeg på samme denne gang. Ikke drømmesituasjon med prematur baby, men 4-5 uker har gått uten større problemer for våre to heldigvis. Tre uker er minimum da, det er allerede bestemt...
4 uker er heldigvis ikke så altfor tidlig. Det finnes jo flere født til og med i uke 23 som er frisk som en fisk. :)

Forventer egentlig ikke mye. Mer nå enn sist men ingen smerte nå heller. Vil likevel ikke ha for mye forhåpninger. Fortsatt 10 min til sykehuset. [emoji22]

Masse, masse lykke til!!! Jeg krysser alt jeg har og eier for at det fortsatt er uskyldig...

Forventer egentlig ikke mye. Mer nå enn sist men ingen smerte nå heller. Vil likevel ikke ha for mye forhåpninger. Fortsatt 10 min til sykehuset. [emoji22]
Lykke til! ♡

Lykke til <3

Lykke til, håper alt er fint [emoji813]red

Masse, masse lykke til!!! Jeg krysser alt jeg har og eier for at det fortsatt er uskyldig...

Nei! Håper det fortsatt er uskyldig! Krysser fingrene for deg her [emoji173]️

Lykke til! ♡

Tusen takk for lykkeønskninger. Alt stod bra til med lille og foreløpig ser alt bra ut for nå.

Ingen sengekos eller store fysiske anstrengelser frem til OUL og beskjed om at blødninger kan oppstå helt frem til morkaken flytter på seg.

Tusen takk for lykkeønskninger. Alt stod bra til med lille og foreløpig ser alt bra ut for nå.

Ingen sengekos eller store fysiske anstrengelser frem til OUL og beskjed om at blødninger kan oppstå helt frem til morkaken flytter på seg.

Åh, så godt å høre at alt var bra!! [emoji173]️[emoji1303][emoji1303]

Back
Topp