Det beste/verste var jo at den såg normal ut på hahaJeg så ut som en ballong i min og ikke passelig i det hele tatt[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det beste/verste var jo at den såg normal ut på hahaJeg så ut som en ballong i min og ikke passelig i det hele tatt[emoji85]
Det beste/verste var jo at den såg normal ut på haha
Det er sant!Jeg hadde vært storfornøyd dersom bunaden min passet Er nok kanskje litt forskjellig hvor de forskjellige bunadene går inn også Min bunad går inn der jeg er breiest [emoji12]
Når passerer man egentlig tredje trimester? Husker ikke fra forrige gang.. Står i appen jeg har at jeg er i tredje trimester men vet ikke når jeg kom dit..Hurra for 3. trimester! [emoji322][emoji16]
28+0Når passerer man egentlig tredje trimester? Husker ikke fra forrige gang.. Står i appen jeg har at jeg er i tredje trimester men vet ikke når jeg kom dit..
Når passerer man egentlig tredje trimester? Husker ikke fra forrige gang.. Står i appen jeg har at jeg er i tredje trimester men vet ikke når jeg kom dit..