Jubeltråd

Jubler for at CB+ fortsatt hadde strek, og at den er sterkere enn den jeg tok onsdag ettermiddag (dagens ble tatt da jeg stod opp i halv 10-tida i dag):
collage-1506758181129-jpg.233454

Og jubler veldig for å ha passert "siste IKM" (har hatt litt ustabil lutealfase etter fødselen, som gradvis har blitt lengre og lengre så vet ikke helt når IKM skulle vært, annet enn mellom mandag og igår) uten spotting eller annet tøys. Er 4+1 i dag/15 dpo.

Jubler for ett foreløpig veldig vellykket brukt salg av barne klær og utstyr denne helgen :D

22 og 25 september viste testen 1-2. I dag 1 oktober viste den 2-3! Hvor langt er jeg da på vei 4 eller nærmere 5 uker...? Jeg er i hvert fall gravid - tror jeg- uten et eneste symptom:p

22 og 25 september viste testen 1-2. I dag 1 oktober viste den 2-3! Hvor langt er jeg da på vei 4 eller nærmere 5 uker...? Jeg er i hvert fall gravid - tror jeg- uten et eneste symptom:p

4-5 uker tror jeg det står på pakningen til clearblue, om jeg ikke husker helt feil [emoji4]

Kan være vanskelig å si. :p 2-3 skal en i utgangspunktet få med en hCG på 200-2000, så du kan jo være på nederste trinn eller du kan være på vippen til 3+. Men, de er ikke helt til å stole på heller. HCG stiger jo så individuelt også. Jeg fikk 2-3 i går og da var jeg 4+2, men vet de som har vært lengre på vei og hatt skyhøy hCG (11000) som fortsatt har fått 2-3. Så ikke alltid de bikker opp på 3+.. Jeg kunne muligens fått det tidligere også. Men i utgangspunktet så får vel de fleste 2-3 når de er 4-5 uker. :)

Jeg er også symptomfri, og det plager meg skikkelig. :p

Jubler for å ha kommet til 4+3 uten spotting og tull. :)

jublar for ein/fleire positiv graviditivstest i dag! er enda i sjokk da, men jeg skal vist være 3uker +4dager på vei i dag :) til tross for PCOSen og :o

Gratulerer så mye daaaa[emoji1316][emoji1316][emoji1305][emoji966]

Jubler for at sjefen tok det veldig bra og ble veldig glad på mine vegne! :D og TUL om en uke!
Min og tok det bra. Ble kalt inn på kontoret av henne for hu lurte på om jeg kunne ta over noen kurs .. så da la jeg alle kortene på bordet.

Jubler for svar fra fastlegen - hcg nivået samsvarer perfekt med antall uker [emoji173] NÅ tror jeg på det 100% [emoji173]

Jubler igjen for at vi har begynt nattavvenning med blivende storesøster på 14 mnd og jeg fikk til å legge henne uten pupp i munnen! I natt skal puppene få fri(ihvertfall til jeg får spreng)!

Back
Topp