Mai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for at lillebror alt er 3 uker! Termindatoen er idag Hadde jeg gått til termin eller egentlig bare noen dager mer enn hva det ble så hadde vi ikke hatt lillebror her med oss.. Evig takknemlig for at jeg lyttet til kroppen og ble tatt på alvor på sykehuset Jubler rett å slett for vår fantastiske sterke lillebror!
Jubel / skryt til meg selv - har klippet og lakket mine egne tånegler! Tenker det er en liten bragd 1 dag før termin
Vi dro inn sent på kvelden 2 påskedag pga lite/ svak bevegelse fra mageboeren. Når vi kom på sykehuset viste CTG-reg at han hadde kjempe høy puls med lite variasjon. Han reagerte heller ikke på tiltak de prøvde for å få mer bevegelser. Han viste da tegn på å være veldig sliten. Vannet ble tatt på natten og tidlig på morgen kom han ut(var bare minutter før de hadde tatt hastekeisersnitt).Gratulerer med 3 uker og frisk og fin gutt! ❤ Kan jeg spørre om hva som kunne ha skjedd?
Vi dro inn sent på kvelden 2 påskedag pga lite/ svak bevegelse fra mageboeren. Når vi kom på sykehuset viste CTG-reg at han hadde kjempe høy puls med lite variasjon. Han reagerte heller ikke på tiltak de prøvde for å få mer bevegelser. Han viste da tegn på å være veldig sliten. Vannet ble tatt på natten og tidlig på morgen kom han ut(var bare minutter før de hadde tatt hastekeisersnitt).
Siden han var så sliten av dårlige forhold i magen var han på vei til å ikke orke mer. Jordmødrene/ legene sier at om han hadde blitt en dag eller 2 til i magen så hadde han nok dødd. Kroppen hans hadde ikke tålt mer. Så han ble født veldig slapp og blodsukkeret var på under 1. Men nå har vi heldigvis en frisk og fin gutt med oss!
Dro på føden i morges etter store mage og ryggsmerter uten at det var rier. Har vært her siden[emoji4]. Vannet gikk for et par timer siden og jeg kommer ikke ut igjen uten prinsessen[emoji4][emoji4][emoji4]
Føles nesten som å vinne i LottoNår man ringe nav, og det ikke er noe ventetid [emoji33] og alt ser ut til å ordne seg med rett lønn og utbetalinger (får etterbetalt også!!) [emoji1316][emoji1316][emoji3]