Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trodde først den var borte, men jeg kjente like over symfysen. Jeg lå på rygg når jeg var tissetrengt og da var den helt stram, ikke tvil om hva det var lurer på om det kan være bevegelse jeg har kjent? Selv om jeg har livmora (mente morkaka ) foran? Tror du det kan være mulig?Da er det kanskje ikke bare jeg som har følt den langt oppe da? Trodde jeg måtte kjenne feil...
Kan absolutt være mulig. Jeg hadde morkaka foran sist svangerskap, men kjente liv daglig fra uke 13. Kjente litt til og fra fra uke 11 før detJeg trodde først den var borte, men jeg kjente like over symfysen. Jeg lå på rygg når jeg var tissetrengt og da var den helt stram, ikke tvil om hva det var lurer på om det kan være bevegelse jeg har kjent? Selv om jeg har livmora (mente morkaka ) foran? Tror du det kan være mulig?
Oii, sååå spennende!Kan absolutt være mulig. Jeg hadde morkaka foran sist svangerskap, men kjente liv daglig fra uke 13. Kjente litt til og fra fra uke 11 før det