Jubeltråd! :-)

Ferdig med 14 uker, og over i 2. trimester i dag! Hurra! Bare et halvt år til lille kommer...
 
Da er det kanskje ikke bare jeg som har følt den langt oppe da? Trodde jeg måtte kjenne feil... :D
Jeg trodde først den var borte, men jeg kjente like over symfysen. Jeg lå på rygg når jeg var tissetrengt og da var den helt stram, ikke tvil om hva det var :) lurer på om det kan være bevegelse jeg har kjent? Selv om jeg har livmora (mente morkaka :D) foran? Tror du det kan være mulig? :D
 
Jeg trodde først den var borte, men jeg kjente like over symfysen. Jeg lå på rygg når jeg var tissetrengt og da var den helt stram, ikke tvil om hva det var :) lurer på om det kan være bevegelse jeg har kjent? Selv om jeg har livmora (mente morkaka :D) foran? Tror du det kan være mulig? :D
Kan absolutt være mulig. Jeg hadde morkaka foran sist svangerskap, men kjente liv daglig fra uke 13. Kjente litt til og fra fra uke 11 før det :)
 
Jubler for at jeg har fått gått en lang tur idag -tross bekkenløsning. Har hatt en super dag foreløbig :-D :-D
 
Jubler for sykehusplass og innkallelse til oul 24.november :D
 
Last edited:
Jubler for at eg fekk sjå eit bankende hjerte i går. Lege som øvde på ultralyd-undersøkelse. Det blei ingen fine bilder, men det var for hjerta eg tok ultralyd. <3
 
Jubler for at mine to største diamanter kom hjem fra pappaen sin idag :Heartbigred deilig når de har vært borte nesten en hel uke!:)
 
Lykke:angel8:angel8:angel8 har hvert på ekstra ultralyd i dag....fikk se et sprellende lite vesen. Ikke lenger en bamsemums, men en liten baby. Gud så fort di forandrer seg. Babyen ble målt til 13+5 og jeg har selv regnet ut uke 14 i dag. Så den vokser som den skal:angel8:angel8
 
Slutter aldri å bli glad og ydmyk når jeg finner bebis sitt hjerte med doppleren. Det er magisk hver eneste gang ❤❤❤
 
Jubler over å ha fått over en kasse med nydelig, brukt babytøy fra familie :Heartred
 
Jubler for at baby sine spark blir sterkere og sterkere :p
 
Back
Topp