Jubler for at bekkenet er MYE bedre, og at jeg er skikkelig kvalm (aldri mistet når kvalmen har meldt seg, så det tolker jeg positivt) kommer sikkert til å angre på at jeg gleder meg over den da men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrige svangerskap traff jeg bestevenninnen min på føden hun fødte 4 dager før meg da men siden hun fødte litt prematur så måtte hun bli på barsel ei uke. Vi trillet turer i gangen på sykehuset, hadde barseltreff på rommet, gått på babysvømming sammen osv. Så dere kan glede dere masse til mange fine stunder sammen! ❤Jubler, klapper og danser for at ei av mine beste venninner har termin samme dag som meg. Snakk om sammentreff!!!!
Forrige svangerskap traff jeg bestevenninnen min på føden hun fødte 4 dager før meg da men siden hun fødte litt prematur så måtte hun bli på barsel ei uke. Vi trillet turer i gangen på sykehuset, hadde barseltreff på rommet, gått på babysvømming sammen osv. Så dere kan glede dere masse til mange fine stunder sammen! ❤
Hahaha, fantastisk ❤ jeg mistenker at bestevenninnen min er gravid igjen, men hun vil nok prøve å skjule det en stund slik som sist og det vil jeg også prøve på foreløpig. Har ikke fortalt det til noen andre enn mannen her men bestilt body til lille på 10 måneder da, med jeg skal bli storebror i april 2017Det er virkelig fantastisk å få dele en slik flott tid av livet sammen med noen som står deg nær på den måten. Vi bor i samme område også, så vil komme i samme barselgruppe osv. Vi har også barn på samme alder fra før som går i samme barnehage, så vi har vært mye sammen også forrige permisjon. Da var det nesten 6 mnd mellom ungene, så dette blir jo ennå litt kjekkere På toppen av det hele så jobber vi sammen også, og begge begynner i jobb på mandag etter permisjon. Heheheh.
Hahaha, fantastisk ❤ jeg mistenker at bestevenninnen min er gravid igjen, men hun vil nok prøve å skjule det en stund slik som sist og det vil jeg også prøve på foreløpig. Har ikke fortalt det til noen andre enn mannen her men bestilt body til lille på 10 måneder da, med jeg skal bli storebror i april 2017
Eldste hos meg er 10,5 år, mellomste 8 år og yngste 10 månederSå herlig! Vil egentlig prøve å holde det skjult selv, men jeg og hun har drevet hele sommeren og tøyset med at vi skal få på likt. Vi har visst at vi har lik syklus og har liksom vært litt sammen om prøvingen. Kan ikke skjønne at vi faktisk testet positivt samme dag! Hvor gamle er de andre barna dine?
Takk Enkefalos!!Jeg jubler for 13.400 i HCG-verdi på blodprøven jeg tok i går!!! Og jeg som var sikker på at løpet var kjørt!
Og så jubler jeg for Bubbly ❤
Tusen takk ❤Takk Enkefalos!!
Og jeg jubler for deg og den lille overraskelsen din!!
Hehe, samme herJubler for at dagen snart er over
Ikke bare bare å være trøttHehe, samme her