Jubeltråd! :-)

Jubler for at bekkenet er MYE bedre, og at jeg er skikkelig kvalm :D (aldri mistet når kvalmen har meldt seg, så det tolker jeg positivt) kommer sikkert til å angre på at jeg gleder meg over den da men :p

Jubler, klapper og danser for at ei av mine beste venninner har termin samme dag som meg. Snakk om sammentreff!!!! ❤️
Forrige svangerskap traff jeg bestevenninnen min på føden :p hun fødte 4 dager før meg da ;) men siden hun fødte litt prematur så måtte hun bli på barsel ei uke. Vi trillet turer i gangen på sykehuset, hadde barseltreff på rommet, gått på babysvømming sammen osv. Så dere kan glede dere masse til mange fine stunder sammen! :D

Vi jubler i dag fordi vi ENDELIG fikk en positiv test etter 3,5 år som prøvere og 1,5 år i prøverørskarusellen med en SA bak oss.

Vi er så vanvittig lykkelige! :D

Forrige svangerskap traff jeg bestevenninnen min på føden :p hun fødte 4 dager før meg da ;) men siden hun fødte litt prematur så måtte hun bli på barsel ei uke. Vi trillet turer i gangen på sykehuset, hadde barseltreff på rommet, gått på babysvømming sammen osv. Så dere kan glede dere masse til mange fine stunder sammen! :D

Det er virkelig fantastisk å få dele en slik flott tid av livet sammen med noen som står deg nær på den måten. Vi bor i samme område også, så vil komme i samme barselgruppe osv. Vi har også barn på samme alder fra før som går i samme barnehage, så vi har vært mye sammen også forrige permisjon. Da var det nesten 6 mnd mellom ungene, så dette blir jo ennå litt kjekkere :) På toppen av det hele så jobber vi sammen også, og begge begynner i jobb på mandag etter permisjon. Heheheh.

Det er virkelig fantastisk å få dele en slik flott tid av livet sammen med noen som står deg nær på den måten. Vi bor i samme område også, så vil komme i samme barselgruppe osv. Vi har også barn på samme alder fra før som går i samme barnehage, så vi har vært mye sammen også forrige permisjon. Da var det nesten 6 mnd mellom ungene, så dette blir jo ennå litt kjekkere :) På toppen av det hele så jobber vi sammen også, og begge begynner i jobb på mandag etter permisjon. Heheheh.
Hahaha, fantastisk ❤ jeg mistenker at bestevenninnen min er gravid igjen, men hun vil nok prøve å skjule det en stund slik som sist :) og det vil jeg også prøve på foreløpig. Har ikke fortalt det til noen andre enn mannen her :D men bestilt body til lille på 10 måneder da, med jeg skal bli storebror i april 2017 :)

Hahaha, fantastisk ❤ jeg mistenker at bestevenninnen min er gravid igjen, men hun vil nok prøve å skjule det en stund slik som sist :) og det vil jeg også prøve på foreløpig. Har ikke fortalt det til noen andre enn mannen her :D men bestilt body til lille på 10 måneder da, med jeg skal bli storebror i april 2017 :)

Så herlig! Vil egentlig prøve å holde det skjult selv, men jeg og hun har drevet hele sommeren og tøyset med at vi skal få på likt. Vi har visst at vi har lik syklus og har liksom vært litt sammen om prøvingen. Kan ikke skjønne at vi faktisk testet positivt samme dag! Hvor gamle er de andre barna dine? :)

Så herlig! Vil egentlig prøve å holde det skjult selv, men jeg og hun har drevet hele sommeren og tøyset med at vi skal få på likt. Vi har visst at vi har lik syklus og har liksom vært litt sammen om prøvingen. Kan ikke skjønne at vi faktisk testet positivt samme dag! Hvor gamle er de andre barna dine? :)
Eldste hos meg er 10,5 år, mellomste 8 år og yngste 10 måneder :)

Jeg jubler for 13.400 i HCG-verdi på blodprøven jeg tok i går!!! :D :D :D Og jeg som var sikker på at løpet var kjørt!

Og så jubler jeg for Bubbly :D

Jeg jubler for 13.400 i HCG-verdi på blodprøven jeg tok i går!!! :D :D :D Og jeg som var sikker på at løpet var kjørt!

Og så jubler jeg for Bubbly :D
Takk Enkefalos!! :D
Og jeg jubler for deg og den lille overraskelsen din!! :D

Endelig satt spira!! Vårt fjerde lille nurk er på vei ❤️ Med de andre gikk det kjempefort, men denne gangen har vi prøvd i 8 mnd... Det var en erfaring det også!

Akkurat nå jubler jeg fordi jeg er kvalm, trøtt og puppene stikker..
Fordi jeg tenker på det lille mirakelet dette faktisk er. Jeg har eggløsning på riktig side ca 2 ganger pr år, har pcos og mann med dårlige svømmere. Etter 3 ivf med spontanaborter og ett negativt fryseforsøk så klarte vi jammen dette på egenhånd. Og i dag er jeg lengre enn noen av spontanabortene.

Så selv om jeg ligger i horisontalen og beveger meg minst mulig om kveldene, så jubler jeg.

Jeg jubler for enda et supert HCG-blodprøvesvar!! Dette er helt utrolig :D :D

Jubler fordi jeg har vært ute å gått en lang kveldstur, en uke siden siste pga dårlig form og kvalme.

Back
Topp