Jubeltråd

Ferdig med A feast for crows. :p har jobbet med Game of Thrones-bøkene i nesten 2,5 år nå, og begynner nå på den siste som er kommet ut. Tar sin tid :p

Haha jeg må bare le av han lille Ninjaen i magen min <3 Styrer rundt og klarer ikke å holde seg i ro *knis*

Fikk endelig meldinga jeg har ventet på et par uker nå, om at en venninne av meg har født. :) hun har hatt så mye masrier og greier gående at hun måtte avlyse kaffebesøk fordi hun lå til sengs, men enda tok det altså flere uker! Rakk såvidt sykehuset, men endelig kom lillesøster altså :)

Jubler over at jeg mannet meg opp til husarbeid i dag. To bikkjer, regnvær og mye jord i hagen gjør sitt med gulvet.. nå er det reeeeent og peeeent! Bekkenet verker, men akkurat denne gangen er det verdt det, for nå har jeg ro i ryddesjelen min :D

3. Trimester nå

200 dager er over 83 igjen :)

Jubler over at Baby Jogger delux pram delen og regntrekk er kommet i posten idag :happy: Hadde vognen fra før men manglet liggedelen. Endelig er en av de store tingene på plass i heimen. Skal prøve å sette inn bilder av den :happy:

Back
Topp