Jubeltråd

Jubler for at jeg og kompissene til samboeren har klart å lurt han trill rundt og skal overaske han med babyshower/DADchelor/last night out med gutta ikveld! rått :D
Han aner ingenting, og er for øyeblikket meget irritert på meg fordi jeg liksom har lånt bort drikken hans(som egt. står hos vennen hans, som skal holde festen) uten å spørre han haha!
Så om ca en times tid, skjønner han alt! gleder meg haha :)

Jubler for at jeg og kompissene til samboeren har klart å lurt han trill rundt og skal overaske han med babyshower/DADchelor/last night out med gutta ikveld! rått :D
Han aner ingenting, og er for øyeblikket meget irritert på meg fordi jeg liksom har lånt bort drikken hans(som egt. står hos vennen hans, som skal holde festen) uten å spørre han haha!
Så morro at det arrangerer noe sånt for han :D

Så utrolig kult! Høres ut som veldig bra kompiser :)

100 dager igjen

Jubler for å ha datteren min hjemme igjen etter 5 dager hos faren sin og for å ha fått ferdig rommet hennes etter flytting :D

Jubler for at jeg og partneren min endelig har funnet et sted vi vil bo på, så flytter til helgen :D :D (bodd fra hverandre siden slutten av juli nå :( ). Og det som er så digg med det stedet er at det er en barnehage 20 meter unna :) Så håper vi får plass der!

Endelig hjemme på sofaen etter en lang dag og mange timer som sjåfør pluss mange timer med venting. Tarmene til mannen ser også fine ut, så da jubler vi litt :)

Jubler for en natt på flere uker hvor jeg har nesten sovet hele natta :D

Jubler over at jeg ikke våkna for å tisse i natt :D sov fra kl 22.30-6.30 :D

Jubler for 26 fulgåtte uker

Back
Topp