Jubeltråd

Jubler for at jeg endelig er over halvveis! Det er ferre dager igjen enn det har gått så langt ;) føles godt å være på den sia av skalaen nå :D woop woop :p

Jubler over at jeg har fått til storrengjøring i huset, og at bekkenet mitt bare gjør litt vondt ;) Var redd jeg ikke kom til å klare å gå resten av kvelden :P

Vi har fungerende do i samme etg. som soverommet *jippi* Har måtte gå 2. Etasjer ned de siste 6 ukene. Max 3 dager til så er håndtverkere ute av huset for godt! :)

Jubler over bra verdivurdering på huset, som gjør at vi kan øke lånet og da mest sannsynlig får oppfylt drømmen om nytt stort bad i samme etasje som soverommet :)

Jubler over at jeg greide å gå 1 mil i sta (veldig raskt) :) Ble skikkelig trening :D Måtte tisse 1 gang i skogen og stoppe og plukke blåbær en gang siden jeg ble litt sulten og svimmel, men bortsett fra det gikk det bra :) ! Kjenner jeg er vondt i bekkenet nå og det er litt dumt siden jeg er på vei til jobb.. Men men, jeg har kost meg :)

En ukes tid til OUL:)) har feirer storebror som ble 5år idag og ligger nå å tenker på hvor heldig jeg er som har to fantastiske barn og nr.tre på vei. For ikke å glemme mannen min<3

Jubler over en god dag. Ikke vært like utslitt og ikke vært tusen ganger på do.

Jubler og hopper i taket over at håndtverkerne er ferdig!!! Det har vært 7 tøffe uker med bråk, støv, tidlige morgener og frustrasjon. Nå skal det bare vaskes og det gjør jeg med glede :)

Jubler over at vogna kom i dag!
Men hyler litt i frustrasjon over at bagen ikke er sendt med... Sint mail til leverandør...

20 uker idag og halvveis

Jubler over at jordmor fikset en rask time til meg, slik at vi kunne lytte til hjertet på jenta vår. Har vært helt nervevrak di siste dagene da jeg ikke har kjennt noe liv.

Nå kan jeg senke skuldrene, og fortsette oppussingen av badet

I dag jubler jeg over at vi ligger langt foran skjema med oppussingen av ny bolig. Planen var å bli ferdig med 2. etasje der soverommene er innen midten av september, men jeg tror vi blir ferdig fredag eller lørdag denne uken i steden. Deilig.

Vil i grunn juble over to ting. Vil også juble over min flinke datter på 10,5 år som virkelig har vokst med oppgaven om å skulle bli storesøster, så nå lager hun middag til jeg kommer hjem hver dag siden hun vet at jeg er sliten og sulten når jeg kommer hjem fra jobb. :)

I dag jubler jeg over at vi ligger langt foran skjema med oppussingen av ny bolig. Planen var å bli ferdig med 2. etasje der soverommene er innen midten av september, men jeg tror vi blir ferdig fredag eller lørdag denne uken i steden. Deilig.

Vil i grunn juble over to ting. Vil også juble over min flinke datter på 10,5 år som virkelig har vokst med oppgaven om å skulle bli storesøster, så nå lager hun middag til jeg kommer hjem hver dag siden hun vet at jeg er sliten og sulten når jeg kommer hjem fra jobb. :)
Så kjekt med en som lager middag til deg :) En stor fordel med litt aldersforskjell. Blir nok lenge før min kan lage middag til meg :)

Back
Topp