Jubeltråd

Fridag igjen, filmstund med vesla, og en enda sterkere test i morges. :)

Jubler for helt nydelig vær :D å for at vi skal ha biff og bakt potet til mat i kveld ❤️

For at det stikker og murrer litt i magen når jeg lurer på om jeg kanskje ikke er gravid lengre! :)

Jubler for at risikoen for å miste stadig avtar, og at puppene har blitt litt ømme:)

Jubler for at jeg har nådd 5 uker idag :D gir meg større håp om at det skal gå bra :D

Halveis jubel fordi jeg har fått et nytt symptom :D Bare synd det var kvalmen, og ikke noe annet, haha!

Siste arbeidsdag hvor vi slutter kl 16 i morgen! Så begynner sommertiden og vi er ferdige kl 15 i stedet! Det blir deilig! :D

Har kjent litt mindre murringer i dag, og blir litt bekymra. Men så nøys jeg nå og det hogg til! Ooo, så vondt, man ak så digg :D

Hipp hurra for nok et symptom!
I dag tidlig når jeg pussa tenna så begynte jeg å blø litt, og fikk en voldsom jernsmak i munn! Dette har jeg jo lest om :D :D Har ikke så mye symptomer, så her er alt velkommen

Wohooo:D 7+0 idag :D :D våknet med king size brystvorter idag :p mye rart og nytt som har skjedd kroppen i det siste! Og i går fikk familien min vite om bønna (idag er den så stør :D) :D :D

Jubler for jeg bare har spydd en gang til nå i dag!! Å jeg tror jeg har runda 7 uker pluss :P

Back
Topp