Jubeltråd

Måtte bare ta opp denne tråden igjen, for den er jo så fin. :)

I dag kom jeg meg gjennom glukosebelastning med bare ett mini-oppkast. :p Stakkars mann som satt å så på. Men jeg er overlykkelig over at det er unnagjort! :hilarious:

Jubler for at formen er litt bedre etter to dager hvor eg nesten bare lå i sengen :-)

Jubler over at det ikke ble på langt nær så mye støv etter riving av bad som jeg hadde trodd :)

Jubler over at jeg trives så godt i jobben min, at jeg kjenner det nesten skal bli litt trist å ha tre uker ferie nå :) *overgjennomsnittetgladimennesker*

Jubler over at jeg føler meg så heldig, som er gravid for andre gang. Snart 16 fullgåtte uker :) en frisk å fin jente baby vokser i magen min. Formen min er veldig bra, utenom at jeg er usannsynlig trøtt. Men det kan like gjerne være sv diabetesen som er med å bidrar der.

Jeg vil også juble litt over den deilige følelsen det var å være alene på ultralyd med pappen i går. Å se hvor glad å stolt han ble da vi fikk vite det ble en jente og at alt var så flott som det kunne bli ❤️

Jeg jubler for at jeg er 15+0 i dag, og snart er det ferie❤️ da reiser jeg til Bulgaria for litt sol og varme

Jubler over at etter et par uker med unødvendig bekymringer fikk jeg høre et helt perfekt hjerte hos jordmor i dag 150 slag i minuttet <3 og h*n var ekstremt aktiv så vi hørte minst 10 spark mens vi hørte på hjerte :D

Jubler over at jeg ikke har vondt i bekkenet i dag, og faktisk kan reise meg fra sofaen! :joyful:

Back
Topp