Jubeltråd

Skal på første svangerskapskontroll i dag, blir deilig å endelig få det unnagjort og få time til OUL :)

Vært på svangerskapskontroll i dag, søkt om fødeplass og oul. Fint blodtrykk og har påbegynt søknad om svangerskapspenger. Er videre sykmeldt inntil behandlingen av søknaden er gjort. :-) Føles stadig mer virkelig nå!

Vært på svangerskapskontroll i dag, søkt om fødeplass og oul. Fint blodtrykk og har påbegynt søknad om svangerskapspenger. Er videre sykmeldt inntil behandlingen av søknaden er gjort. :) Føles stadig mer virkelig nå!
Høres meget bra ut!
Svangerskapspenger er en genial ordning :)

Jubler for koslig time hos jordmor idag som tok seg god tid til alt. Førstegangsgravid og i uke 13+5, fikk også høre hjertelyden veldig tydelig (tror hun sa 154 slag i minuttet)

Jubler for koslig time hos jordmor idag som tok seg god tid til alt. Førstegangsgravid og i uke 13+5, fikk også høre hjertelyden veldig tydelig (tror hun sa 154 slag i minuttet)
Så bra! Er godt å få høre hjertelyden :)

Første jm time i dag:) kjempe hyggelig jm! Alt bra med baby og meg. Unntatt blodtrykket som lå på 52/90, selv om det ikke sier meg så mye. Var ikke så rart det hadde svimlet litt for meg i det sist sa hun:p

Første jm time i dag:) kjempe hyggelig jm! Alt bra med baby og meg. Unntatt blodtrykket som lå på 52/90, selv om det ikke sier meg så mye. Var ikke så rart det hadde svimlet litt for meg i det sist sa hun:p
Det er i laveste laget ja. Heldigvis så er det ikke farlig, bare ubehagelig :)

Last edited:
Back
Topp