Jubeltråd

Jubler for at helga starta med at jeg fikk høre hjertelyden til den lille hos jordmor. Kjempedeilig å få høre at noe faktisk foregår der inne og jeg kunne ikke holde tilbake tårene. Elsker mitt lille frø så mye allerede <33
Så hærlig :)
Nå kan du virkelig nyte helgen :)

Jubler for at helga starta med at jeg fikk høre hjertelyden til den lille hos jordmor. Kjempedeilig å få høre at noe faktisk foregår der inne og jeg kunne ikke holde tilbake tårene. Elsker mitt lille frø så mye allerede <33
Jubler over at den overveldende hodepinen og kvalmen fra i går som tvang meg i seng store deler av dagen er over, føler meg nesten som et normalt menneske i dag! :D

Plenen blir klippet mens jeg ligger i senga :)

Jubler for en første svangerskaps kontroll som gikk supert! Fødested og UL søknad sendt og fikk også skriv fra legen ang Svangerskapspenger!

Jubler også en flott fredag som skal nytes med kjæresten og siste dag før man går over til 12+0 :D

Jubler for å ha kommet til uke 14,helt fantastisk å endli føle seg trygg. Å må egentlig juble litt for den hærsens kvalmen også som ikke tar til fornuft å forsvinner,men det er sannelig ett godt tegn også:Heartred

Jubler for en første svangerskaps kontroll som gikk supert! Fødested og UL søknad sendt og fikk også skriv fra legen ang Svangerskapspenger!

Jubler også en flott fredag som skal nytes med kjæresten og siste dag før man går over til 12+0 :D
Her var det mye bra! Jubler med deg :D

våknet i går, i en dam av blod. dere kan troo at panikken var til stede!

men fikk etter noen forferdelige timer på legevakten svar på at det var at morkaken ligger over livmorhalsmunnen, men det bedrer seg sannsynligvis etter hvert, det er tidlig og ganske trangt inni der.

så i dag når alt har sunket inn, jubler jeg høyt for at alt er i orden med lille i magen og setter egentlig bare enda mer pris på å være frisk! :-)

jubler også for at jeg endelig fikk se den lille sprelle rundt inni der. det var fryktelig betryggende og for en herlig følelse ❤️ImageUploadedByBV Forum1465753469.958274.jpg

våknet i går, i en dam av blod. dere kan troo at panikken var til stede!

men fikk etter noen forferdelige timer på legevakten svar på at det var at morkaken ligger over livmorhalsmunnen, men det bedrer seg sannsynligvis etter hvert, det er tidlig og ganske trangt inni der.

så i dag når alt har sunket inn, jubler jeg høyt for at alt er i orden med lille i magen og setter egentlig bare enda mer pris på å være frisk! :)

jubler også for at jeg endelig fikk se den lille sprelle rundt inni der. det var fryktelig betryggende og for en herlig følelse ❤️Vis vedlegget 182040
For en opplevelse! Godt det gikk bra :)

Jubler for at sjokolade virker denne gangen oxo :D Godt å kjenne liv :love017

Jubler for å ha kunnet dele nyheten med min mormor og Besten, min tante med familie og min beste kompis med familie! Og for gleden de utstrålte alle sammen da de fikk nyheten :D

Back
Topp