Må prøvesSmaker ikke øl i det heletatter nok en spesiell smak, men jeg har vokst opp med det, å syns det er veldig godt. Barna mine på 6 & 8 liker den også, gubben gjør ikke;-p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må prøvesSmaker ikke øl i det heletatter nok en spesiell smak, men jeg har vokst opp med det, å syns det er veldig godt. Barna mine på 6 & 8 liker den også, gubben gjør ikke;-p
Ti dager til 12 fullgåtte uker, bare tre dager til vi er i uke 12. Kan juble for begge deler vi.Den siste usikre uken, måtte den gå fort. <3
Så flink du erJubler over at jeg har vært nikotin fri i en uke i dag![]()
![]()
Stå på! Jeg lasta ned slutta app'n og kjøpte meg nikotin fri snusSå flink du erdet kan ikke jeg skryte av :/ har første dag jeg... Men jeg gjør så godt jeg kan...
Kanskje jeg også skal laste ned den...Stå på! Jeg lasta ned slutta app'n og kjøpte meg nikotin fri snus![]()
Har også e-sigg uten nikotin i. Da jeg både røyka og snusaKanskje jeg også skal laste ned den...
Snus er ikke noe for meg :/ så her blir det ikke erstattet med noe...
Har også e-sigg uten nikotin, men fant ut det var bare å slutte tvert! Får heller finne på noe annet å gjøreHar også e-sigg uten nikotin i. Da jeg både røyka og snusamen last ned! Super motiverende og er masse nyttig lesing der
![]()
Brukte det bare de første dageneHar også e-sigg uten nikotin, men fant ut det var bare å slutte tvert! Får heller finne på noe annet å gjøre![]()
Takk for detBrukte det bare de første dagenemasse lykke til
![]()
Jubler for at kvalmen er borte! Og for at magen plutselig kom frem!![]()