Jubeltråd

Jubler for endelig 12+0 :D og skal på første svangerskaps kontroll i dag, og etter det skal jeg ut å shoppe mamma klær :D
 
Jubler over brev fra NAV idag om at svangerskapspenger er innvilget :D

Tok dem såvidt en uke :)
 
I dag jubler vi virkelig her hos oss:D Grunnet en balansert translokasjon på to av mine kromosomer har vi tatt morkakeprøve for litt over to uker siden. Fikk svar for en ukes tid siden at det ikke var noe galt på de to kromosomene det gjaldt i vår familie. Men idag fikk vi svaret på hele kromosombildet:) Alt var 100% bra med den lille og det er en liten gutt som bor i magen min:D:D<3
 
I dag jubler vi stort, for svar på morkakeprøve, og at det gjemmer seg en frisk lillebror I magen! Nå kan vi endelig begynne å være gravid og glede oss! :D :D
 
I dag jubler vi stort, for svar på morkakeprøve, og at det gjemmer seg en frisk lillebror I magen! Nå kan vi endelig begynne å være gravid og glede oss! :D :D

Ja er det ikke en fantastisk følelse å få svar på morkakeprøven?:D Da ble alt plutselig mer virkelig syntes jeg:)
 
Ja er det ikke en fantastisk følelse å få svar på morkakeprøven?:D Da ble alt plutselig mer virkelig syntes jeg:)
Jo, nå kan vi endelig begynne å glede oss ordentlig! :D
 
Jubler for 13+0, at jeg kjenner godt livmoren om morgenen. Og at jeg fant hjertelyden med en gang og fikk den på opptak på mobilen:D <3
Brukt app? :)

Jubler også for 13+0 :D
 
Jubler for 14+0 i dag :D
 
Jubler for den flotte hjertelyden til lillegutt hos jordmor idag:D Hørte til og med at han beveget seg:p
 
Jubler i dag for at jeg er 14+2 allerede :) At min kjære mann kun har teorien igjen på bil før oppkjøring :)
At vi har fått innvilget lån til bil :) At jeg har blitt, av forskjellige grunner, trygg nok på meg selv til å begynne på lappen selv, dette er stort for meg da det er noe jeg har slitt med over lenger tid dessverre med å få begynt på :)
Og jubler for at det nærmer seg privat UL (neste fredag) og OUL den 28 juni :)
 
Jubler for klar og tydelig lokomotiv-lyd i magen min♡♡♡ også kunne jeg høre at mini beveget seg :D
 
Jubler for at jeg har begynt å kjenne liv hver dag og at mannen kjente det utenpå i dag! Det hadde jeg ikke trodd allerede 17+3, men veldig koselig!:)
 
Back
Topp