Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye til dere :-D :-D Utrolig fin ring, samme som min forlovede egentlig skulle fri til meg med, men ombestemte segI dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Kjæresten fridde til meg, og jeg sa selvfølgelig JA!! For en dag. Jeg tror jeg er verdens lykkeligste nå! <3
I dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Kjæresten fridde til meg, og jeg sa selvfølgelig JA!! For en dag. Jeg tror jeg er verdens lykkeligste nå! <3
AwwI dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Tusen takkGratulerer så mye til dere :-D :-D Utrolig fin ring, samme som min forlovede egentlig skulle fri til meg med, men ombestemte segVeldig koselig å lese når man våkner tidlig for dotur! Gratulerer igjen ❤❤❤❤❤❤
Tusen takk!Gratulerer så masseå gifte seg var mye mer stas enn jeg trodde, så gled deg
Og det var en nydelig ring![]()
Tusen takk!Aww![]()
Gratulerer så mye! Og for en fin ring![]()
Gled deg masse til tiden fremover! Det å gifte seg er det beste jeg noen sinne har opplevd(ihvertfall frem til babyen kommer
)
Gratulerer! Og for en nydelig ringI dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Gratulerer så mye!I dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Oi gratulerer!!I dag har jeg virkelig grunn til å juble!
I dag har jeg virkelig grunn til å juble!
Tror vi har ventet like lenge på dette, og det er først de siste ukene det har tatt seg opp skikkelig, er så gøy! :-DGratulerer!!og for en nydelig ring!
Jeg jubler for masse sterke spark/bevegelser i magen de siste to ukene. Ventet lenge på det, men nå er det av og til såpass mye at jeg ikke får sove. Men det gjør absolutt ingenting![]()
Tror vi har ventet like lenge på dette, og det er først de siste ukene det har tatt seg opp skikkelig, er så gøy! :-D
Da kan du fortsette og nyte milkshake med god samvitighetRingte nettopp legen, for å få svar på glukosebelastningstesten, den viste null svangerskapsdiabetes :-D Er såååå letta nå!
Så bra!!!Ringte nettopp legen, for å få svar på glukosebelastningstesten, den viste null svangerskapsdiabetes :-D Er såååå letta nå!
Feiret med en liten sjokomelk og gulrøtter :-DDa kan du fortsette og nyte milkshake med god samvitighet![]()