Jubeltråd :)

Jubler for timen hos jordmor. Hun var akkurat like hyggelig som jeg husket, dog litt rar :p hun mente på at jeg aldri i er den har kjent liv enda, selv med andre mann (13+3 i dag). Hun mente veldig bestemt at jeg ikke kunne ha kjent liv før uke 18/19 med første heller (kjente først i uke 14 ca, og regelmessig fra ca 16) ..
Men men, hørte i hvertfall kjempefin hjertelyd og har igjen fått bekreftet liv <3

Hehe ja , føles ikke som 11 år siden, men skjønner nå uttrykke med at " det er på sine barn at en ser hvor fort tiden går" :p
Så absolutt sant :-P kom opp bilde på fb igår på den dagen idag funksjonen med bilde tatt få timer for fødselen fra sjukehuset. Sprøtt :-D

Må juble litt over mannen som er enestående hjelp nå med kvalmen. Han lager middag, gjør alt med junior, vasker og steller. Tapper i badekaret til meg og kommer med vann til meg. Alt uten å klage. Ikke en gang! Hva skulle jeg gjort uten ham? Er så takknemlig for at han er så forståelsesfull og omsorgsfull... :Heartbigred

Alt var fint og helt normalt på 1 kontroll i går! Hjertelyden var på plass, supert å få høre den! og jeg hadde gått opp tre kg i jula... Helt normalt sa legen, så jeg får ta det som et bra tegn, haha!

jubler for at jeg har fått en natt uten å våkne av hoste eller tissing <3

Jubler for mannen min som reiser på jobb i morgen, og har brukt kvelden sin på å hente inn masse ved å gjøre meg klar for å være alene men barm♡

Jubler for 12 uker idag :)<3

Takk dere <3

Jubler for at jeg bare har 1 cyste igjen av 3.. :) den var på 3.9 cm og så helt godartet ut :) da hadde jeg nok rett i at smertene jeg hadde på kvelden julaften , var relatert til at en el begge de andre forsvant da og når væske fra cystene siv ut i bukhulen så irriterte det og gjorde vondt...

Resten av ultralyden var helt fantastisk :) trodde vi skulle sjekke cystene bare men fikk 15 min til å se på lille bøllefrø, som sprellet og klødde seg i hodet og lå opp ned noen ganger og koste seg max inni der :)
H*n var 5.2 cm :)
Mannen fikk med bilde i gave av jordmor og han felte tårer <3 helt fantastisk å se :)

Men vi skal på privat ultralyd til fredag for å sjekke spesifikt nakkefold da vi ikke trodde noe skulle sjekkes idag. Men jordmor sa alt så normalt ut, trenger vi da den ultralyden til fredag? Ville hun sett om noe var unormalt på nakkefold på vanlig 2d ultralyd?

Jubler for at jeg bare har 1 cyste igjen av 3.. :) den var på 3.9 cm og så helt godartet ut :) da hadde jeg nok rett i at smertene jeg hadde på kvelden julaften , var relatert til at en el begge de andre forsvant da og når væske fra cystene siv ut i bukhulen så irriterte det og gjorde vondt...

Resten av ultralyden var helt fantastisk :) trodde vi skulle sjekke cystene bare men fikk 15 min til å se på lille bøllefrø, som sprellet og klødde seg i hodet og lå opp ned noen ganger og koste seg max inni der :)
H*n var 5.2 cm :)
Mannen fikk med bilde i gave av jordmor og han felte tårer <3 helt fantastisk å se :)

Men vi skal på privat ultralyd til fredag for å sjekke spesifikt nakkefold da vi ikke trodde noe skulle sjekkes idag. Men jordmor sa alt så normalt ut, trenger vi da den ultralyden til fredag? Ville hun sett om noe var unormalt på nakkefold på vanlig 2d ultralyd?
Jepp når jeg var i uke 12 var det vanlig 2D og hun målte nakkefolden og den var fin. Så sa jordmor at den så fin ut hadde jeg nok stolt på det:D men er jo helt opp til deg om du vil Og føler for at du trenger den på fredag og da. Om du ikke føler deg beroliget så er det kanskje fint med den på
Fredag og:) Syns det er bedre å sjekke en gang for mye enn å gå rundt å være redd.

jubler for at jeg fikk mammatøy i posten i dag :D gleder meg til å prøve de! håper bare de passer over låra!

Jepp når jeg var i uke 12 var det vanlig 2D og hun målte nakkefolden og den var fin. Så sa jordmor at den så fin ut hadde jeg nok stolt på det:D men er jo helt opp til deg om du vil Og føler for at du trenger den på fredag og da. Om du ikke føler deg beroliget så er det kanskje fint med den på
Fredag og:) Syns det er bedre å sjekke en gang for mye enn å gå rundt å være redd.

Etter å ha tenkt mye, så bestemmer vi oss for å dra på fredag :)
Vi fikk ikke bekreftet fra jordmor at hun målte nakkefolden, men Hun kikket på ryggmargen og hodet... så om det innebærte nakkefold nakkefolden vet vi ikke..
Så uansett, tusen takk for svar :)<3

Back
Topp