Jubeltråd :)

Jubler for tre ting i dag:)

Hurra for ferdig med nyttårshandlingen:)

Hurra for vi har brukt tilgodelapper og gavekort (pleier å bare bli liggende her:p)

Hurra for FOX(dilla? Jeg? Aldri:p)

Kjøpte dere noe gøy for gavekortene? :D Våre ble liggende helt til august sist, men da kjøpte vi sofa så de kom virkelig godt med!

Jubler for å ha 6 dager fri igjen :D

i dag jubler jeg fordi humøret var på topp i går, og det har smittet litt over til i dag <3 og datteren min er så glad i dag, og det gjør meg skikkelig jublete-glad <3

Jubler for at vi igår hørte hjertelyden for første gang... var da 11+1 og lille bøllefrø sitt hjerteslag var på 155-158 slag <3 evig lykke <3

Jubler for at vi igår hørte hjertelyden for første gang... var da 11+1 og lille bøllefrø sitt hjerteslag var på 155-158 slag <3 evig lykke <3
Såååå deilig :) har hørt det her også :) ikke daglig,men et par ganger siden lille julaften da jeg fikk den i posten :) verdens deiligste lyd <3

Såååå deilig :) har hørt det her også :) ikke daglig,men et par ganger siden lille julaften da jeg fikk den i posten :) verdens deiligste lyd <3

Jaaaaa <3 ubeskrivelig vakker lyd <3

Kjøpte dere noe gøy for gavekortene? :D Våre ble liggende helt til august sist, men da kjøpte vi sofa så de kom virkelig godt med!

Ja, vi gikk kjøpt ting vi virkelig trengte som nytt bestikk og nye vannglass:) vi er fornøyd:) vi har mer igjen på gAvekortet, vurderer også sofa! Er så digg å bruke gavekort/tilgodelapp, føler jeg ikke har brukt penger :p

Jubler for at vi nå er inne i det året som jeg skal få ha en baby igjen ❤️ Fikk plutselig en sånn skikkelig glede-seg-følelse, det er deilig! Var jo ikke helt planlagt dette her, så har ikke helt klart å fatte at det skjer på en måte :-p

Jeg jubler fordi jeg har doppleren! :p Når humøret virkelig suger hjelper det å finne den frem. Nå ligger babyen midt mellom navlen og trusekanten og hjertelyden er sterk ❤️

Jubler for Å ha hørt lille bøllefrø sitt hjerte 2 dager på rad... trenger ikke lete engang før sterke og vakre slag høres <3 160 slag var det igår <3

Jubler for at storebror endelig har bestemt seg for å reise hjem fra pappaen. Det er bare flott at han liker å være der, men etter 1.5 uke er det veldig på tide med litt mamma-tid! Liten time igjen bare nå :)

Back
Topp