Jubeltråd :)

Jubler for at jeg fikk sove lenge i dag mens storebror fikk kose seg med mormor og bestefar. Nå er alle ute på farta og jeg er hjemme alene, noe så deilig! Veit nesten ikke hva jeg skal finne på for å nyte det max! Julefreden har senket seg over oss, nå skal vi bare innom hos oldeforeldre med et par gaver og så lander vi hos svigermor hvor vi skal være fram til 26.. Der er det veldig chill, så det blir en deilig og avslappa julefeiring :) magen har poppa og jeg nyter å gå med litt trange klær nå som ingen fra jobben kan se meg, må jo vise fram minikulen mens man kan ;)

God jul til alle rugekassene her inne!

Jubler for 12 uker og at vi nærmer oss snart svigers.
Spent på reaksjoner der i hus når maen forteller de skal bli besteforeldre :-D

Jubler for at jeg fikk sove lenge i dag mens storebror fikk kose seg med mormor og bestefar. Nå er alle ute på farta og jeg er hjemme alene, noe så deilig! Veit nesten ikke hva jeg skal finne på for å nyte det max! Julefreden har senket seg over oss, nå skal vi bare innom hos oldeforeldre med et par gaver og så lander vi hos svigermor hvor vi skal være fram til 26.. Der er det veldig chill, så det blir en deilig og avslappa julefeiring :) magen har poppa og jeg nyter å gå med litt trange klær nå som ingen fra jobben kan se meg, må jo vise fram minikulen mens man kan ;)

God jul til alle rugekassene her inne!
Jeg og!! Kommer nok til å starte med å bruke mamma gensere i jula! Folk kommenterer jo hvor stor magen er i forholdt til at jeg bare er 3 mnd på vei, men med storebror hadde jeg Utover navel og svær mage bare 4 mnd ca så...
(Og så gidder jeg ikke nevne at 50% av magen er baby og 50% er resultat av røykeslutt :p)

Jeg og!! Kommer nok til å starte med å bruke mamma gensere i jula! Folk kommenterer jo hvor stor magen er i forholdt til at jeg bare er 3 mnd på vei, men med storebror hadde jeg Utover navel og svær mage bare 4 mnd ca så...
(Og så gidder jeg ikke nevne at 50% av magen er baby og 50% er resultat av røykeslutt :p)

Hihi så igrunn kan det faktisk tenke seg at 50% av min mage også er pga snus slutt :)?

Jubler for julaften og masse hygge med familien idag <3

Jubler for doppler og hjertelyd!

Jubler over vellykket første julaften for mini igår:-). Var storfornøyd med alle gavene :-)

Jeg har ikke kastet opp på 24 timer :D, 2 åringen oppførte seg eksemplarisk i går og synes det å levere ut julegaver til andre var morsomme enn det å åpne egene gaver

Jubler for at jeg fikk sydentur og kjæreste tur av mannen min igår med all inklusive hihi :) vi reiser i slutten av mars :)

<3 Men fikk ikke bursdags gave så tror han følte på det :p
Men skal bli veldig deilig med kjæreste tur før baby kommer :)
Skulle nesten ønske jeg ikke fikk bursdagsgave :p skulle lett bytta den i en sydentur ;)

Hadde kjempefin julaften og første juledag:D og nå er det noen dager siden jeg var kvalm sist, så kanskje det har gitt seg:)

Back
Topp