Jubler for ul ikveld.
Gleder meg slik og er så glad for at sambo blir med. Gleder meg til å se hans reaksjon!
Gleder meg slik og er så glad for at sambo blir med. Gleder meg til å se hans reaksjon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jo være den beste starten på helgen!Jubler for at første legetime er overstått (ikke det at det er fælt, bare spennende). Alt så bra ut av prøver og BT osv. Fikk høre hjertelyden også![]()
Nå sitter jeg på cafe og feirer med en cappuccino og croassaintmå vente på at polet skal åpne om 20 minutter... Jeg vinner jo så fælt på vinlotteriet på jobben nå som jeg er gravid (såklart), så er min tur til å handle
![]()
Herlig, nå er jeg bare gravid jeg. Må vel snart kunne ta det helt innover megWii!
Det må jo være den beste starten på helgen!![]()
Samme her! Nå kan jula komme. For nå syns det på meg, så nå vil alle som spør få vite detJa, og ferien! Bare noen timer jobb nå så er det to uker ferieVeldig deilig start på helg og ferie å bare vite at nå skjer det, nå er det på'n igjen. Let's do this liksom
![]()