Jubeltråd :)

Jubler for 10 uker i dag :) å embryoet har nå blitt en liten baby ❤

Langhelg:) skal starte med en kopp varm sjokolade alene på kjøkkenet før jeg våkner snuppa. Så tar jeg en julehandletur i sentrum når hun er i bhg:) forhåpentligvis får jeg også gjort noe med alt rotet her!!

Jubler for at kvalmen var nesten helt vekke igår kveld og jeg har sovet kjempe til en forandring og våknet med mye lettere kvalme enn vanlig!
Er innsilt på at det kun er nok god dag og at det kommer tilbake men....nyyyyter det! Er så deilig å få puste skikkelig.

Jubler for at første legetime er overstått (ikke det at det er fælt, bare spennende). Alt så bra ut av prøver og BT osv. Fikk høre hjertelyden også :)
Nå sitter jeg på cafe og feirer med en cappuccino og croassaint :) må vente på at polet skal åpne om 20 minutter... Jeg vinner jo så fælt på vinlotteriet på jobben nå som jeg er gravid (såklart), så er min tur til å handle :-p

Herlig, nå er jeg bare gravid jeg. Må vel snart kunne ta det helt innover meg :) Wii!

Last edited:
Jubler for at første legetime er overstått (ikke det at det er fælt, bare spennende). Alt så bra ut av prøver og BT osv. Fikk høre hjertelyden også :)
Nå sitter jeg på cafe og feirer med en cappuccino og croassaint :) må vente på at polet skal åpne om 20 minutter... Jeg vinner jo så fælt på vinlotteriet på jobben nå som jeg er gravid (såklart), så er min tur til å handle :-p

Herlig, nå er jeg bare gravid jeg. Må vel snart kunne ta det helt innover meg :) Wii!
Det må jo være den beste starten på helgen! :)

Ja, og ferien! Bare noen timer jobb nå så er det to uker ferie :) Veldig deilig start på helg og ferie å bare vite at nå skjer det, nå er det på'n igjen. Let's do this liksom :)
Samme her! Nå kan jula komme. For nå syns det på meg, så nå vil alle som spør få vite det :)
Må bare jobbe noen timer ekstra på mandagen, så er det langfri!

jubler for at jeg mistet en del symptomer, men startet likevel dagen med å kaste opp <3 symptomer <3

Jubler for frihelg! Har aldri vært så etterlengtet før ❤

Nå må jeg nesten juble litt å, etter å ha prøvd å finne hjertelyd med doppler i over 3 uker ( litt optimist) så fant jeg den endelig nå :-D 160 slag i minuttet ca <3 Så lykkelig nå!!

Jubler for at jeg endelig klarer å holde på middagen etter 7 dager med oppkast :D Kanskje kommer energien tilbake og jeg faktisk får ordna til jul like vel :p

Jubler for at jeg fortsatt ligger i senga! :) deilig å slappe av ❤

i dag jubler jeg for at vesla mi fyller 8 år i dag <3

Back
Topp