Jubeltråd!

Jubler for 7 fullgåtte uker i dag!!:D ❤️

Fikk "gravid 2-3" på CB digital i dag! 4+3! Forrige gang jeg mista fikk jeg 1-2 noen dager senere i svangerskapet. Håper lillefrø holder seg i magen❤️

Jubler for denne idag som viser fin stigning fra forrige. 5+0 ☺1441952810072.jpg

Jubler for at jeg på tross av å være kvalm og trøtt klarte å gjennomføre fotballtrening i går, og har fått sendt alt jeg skal på jobb i dag!
Og det her helg! Og jeg er gravid! Og pappaen til lille punktum i magen er bare helt herlig!!

:D :D

Jubler over helg og fantastisk sommervær! :) ble grilling og is ute i parken til middag! Kos ☀️

Jubler for at jeg er 6+0 i dag og at jeg fikk 3+ på digital test i går :cheers

6+5 i dag! Jubler for å ha fått kvalmestillende hos legen (Afipran) som hjelper! Og for kun 2 dager til tidlig UL :D

5+0 her og! Ingen skumle tendenser til blødninger eller vondter :) Tenkte å ta en clearblue digital og håpe på 3+ denne uka, skal prøve å holde meg til onsdag :)

Jubler for 4+0 og kommet lenger enn sist når det gjelder blødninger!! :D ❤️ Ingen spor foreløpig, selv om jeg sjekker hver gang jeg er på do:))

Jubler for at time til tidlig UL er bestilt:-) :-) og for at jeg har kommet over skrekken etter blødningen og har full tro igjen på at dette skal gå bra :-):-)!!♡♡

Jubler over 5 fulgåtte uker i dag!❤️

Back
Topp