Jubeltråd!

Idag er jeg endelig 5+0 og forbi grensen for kjemisk! :D

Jubler for ei god natts søvn :) Det gjør underverker for energinivået :)

Jubler for 7+0 og bare noen dager til tidlig UL på torsdag :)

Jubler for 7+0 her også og tidlig ul på onsdag :Heartred

Jubler litt mer idag jeg:D Fikk svar på siste hcg måling som har vist en veldig bra stigning opp til 2100 idag og 276 på torsdag forrige uke.

Jubler litt mer idag jeg:D Fikk svar på siste hcg måling som har vist en veldig bra stigning opp til 2100 idag og 276 på torsdag forrige uke.
Jubler for 8+4 :) snart bare tre uker til 12 uker!

6+6 i dag og jubler for normale verdier på stoffskifteprøvene :happy: Har vært så bekymra, men nå er sjela mi minst 20kg letttere! :D:D:D

Jubler fordi jeg ikke har blødning i dag. Etter 12 dager med småblødninger er det deilig. Er ca 7 uker på vei og om 6 dager skal jeg på ultralyd på sykehuset. Håper det lille hjertet fortsatt banker.

Jubler over at jeg har bestilt svangerskapskontroll, skal 27 oktober da er jeg i uke 12, og får nok høre hjertelyden, gleder meg! :) :)

Jubler over at jeg nå har fått bestilt svangerskapskontroll hos legen :) 26/10 :) lenge til men han vil ikke ta den før pga tidligere SA. Så spennende å vente å se 5 uker til :)

Jubler for et par timer uten kvalme. Har orket å sminke meg, fikse håret, tatt med jentungen på mc donals tilogmed. Har glemt hvor fantastisk det føles å ikke være kvalm. Men nå kjenner jeg den er på vei tilbake. Men de timene uten... var himmelsk.

Jubler for at jeg er mindre kvalm i dag:D ... Eller er det kanskje et dårlig tegn?? 6+5 i dag:) uansett godt med litt mindre kvalme når mannen har reist bort noen dager. Ikke greit når ingen skal vite noe, og man egentlig trenger litt hjelp:O

Jubler for hjerteslag og bevegelse på ultralyden i dag <3 Og for at jordmor mente jeg var lenger på vei enn mens termin. 8+0 i stedet for 7+3 :wav

Jublar for at eg endeleg fekk tatt mot til meg og fortalt om graviditeten til min nærmaste sjef på jobb... Er berre 6+5, men slit med kvalme gjennom heile dagen. Ho var veldig glad på våre vegne og sa at me skal prøva å få til ei fleksibel ordning framover, der eg kan jobba ein del heimefrå, ettersom eg er så dårleg pga kvalme. Er letta no! Dette er ingen selvfølge, særleg ikkje i New York der eg jobbar. Eg begynte sjølvsagt å gråta når eg fortalte det, både av glede og av frustrasjon over å vera så dårleg... :) Uansett, herleg å avslutta arbeidsdagen i senga framfor ved kontorpulten!!

Last edited:
Back
Topp