Jubeltråd....

ååå nei :( nå ble jeg lei meg på dine vegne.. håper virkelig det bare er "festeblødning" som er tregt.. helt normalt hos noen..men forstår bekymringen,
hadde gjort akkurat det samme,
har du murringer vondt i magen?

håper jeg ikke skremmer deg, med min SA så kom det blod i klumper mer rødt og hadde vondt i magen...
jeg blødde og med guttene uten at det betydde noe, det var frisk blod og hadde ikke vondt.
håper så at alt er bra <3 klem
Nei er ikke så vondt.. Har en murring i ny og ne, men er ikke så vondt... Har sluttet å blø akkurat nå hvertfall, så håper det går seg til! Det er ikke i nærheten til at det er noen mens blødning hvertfall.. Så satser på st det heller ikke blir det :) er friskt blod det har vært i dag ja...

Nei er ikke så vondt.. Har en murring i ny og ne, men er ikke så vondt... Har sluttet å blø akkurat nå hvertfall, så håper det går seg til! Det er ikke i nærheten til at det er noen mens blødning hvertfall.. Så satser på st det heller ikke blir det :) er friskt blod det har vært i dag ja...

håper på et beste for deg <3
godt tegn at det har stoppet :)

tenker på deg...ønsker deg lykke til på svaret i morgen håper på det beste <3

Lykke til Helund <3 Tenker på deg. :) godt å høre at det ikke er så mye. Så da får vi krysse :)

Takk jenter! Håper det bare er slimhinnene som er litt skjøre... Eller at det er hormonelt :)

hadde en vond merkedag i går..årsdagen til den ene gutten..så var helt hysterisk..sikker på at jeg mistet min spire og..så måtte ta en ny test for å roe meg...digital med ukeindikator.. og der sto det gravid 3+ :) det må jo bety at det utvikler seg fint.. ble lettet..fikk roet meg litt...
skal til legen i morgen jeg.få svar på den ene blodprøven..så tar jeg ny i morgen for å se om det stiger som normalt... skikkelig nervepirrende å gå gravid. kunne ønske jeg klarte å glede meg slik jeg gjorde aller første gangen jeg var gravid..,men er vel ikke så let når man har opplevd så mye...

Hurra! :) hcg har steget fra 21 på dag 14 til 118 dag 17 :)
Det var legekontoret fornøyd med :) ltt treg er jeg nok, men pytt pytt.. Spiren har god tid ;)

så bra <3 nå ble jeg glad...noen er trege i starten ;) men at det stiger er jo supert,

Ja jeg er fornøyd med at det stiger :) skal ta ny prøve igjen i morgen :)

samme her tok en i går og får svar på den i morgen og skal ta ny i morgen..

spennende:) dette må gå vår vei jenter <3

Melder meg inn her jeg og!!!

Jeg krysser fingrene for alle dere som har kommet inn her nå :) Håper så inderlig at alle skal lykkes :)

Hurra :) blodprøven var kjempe fin, hadde steget det dobbelte fra mandag-onsdag... nå er jeg litt lettere, so far so good :) og litt mer redd og..
nå krysses alt som kan for at spiren blir der hele veien og vi ser bankende hjerte på ultra 10mars...

Back
Topp