Jubeltråd....

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
HURRA FOR ALLE SOM HAR TESTET POSITIVT,
så utrolig gøy (ekstra gøy siden jeg endelig og er her hihi)

skikkelig babyboom på oktober :)
måtte det strømme inn flere... 2014 skal bli et fantastisk år!

Det er jo bare helt utrolig fantastisk med så mange babyer på vei i oktober :) Snakk om pangstart på 2014 :) Måtte dett være det storelykkeåret hvor alle på assistert befruktning får spire i magen <3 (Litt fluffy ønsker må værre lov i en jubeltråd!)

Men lurte på om vi skulle laget egen her? eller inne på oktober?

vi kan godt ha den her inne :)
jeg var innom oktober gruppa...men ikke alltid jeg føler meg "hjemme" der...

Enig med dere!!!!Føler meg veldig hjemme her <3 Føler vi her inne forstår hverandre mer :) Vil liksom ikke gå herfra :)

det er vel noe når man har strevd så utrolig mye for å bli gravide så setter man så stor pris på å være gravid.
vet jeg gjør :) jubler jo for enhver symptom på å være gravid :)
veldig oppblåst på kveldene, vondt..men hva så :P økt matlyst...og legger sikkert på meg mye- hva så? :P
luft i magen...(stakkars samboer haha) ikke så mye søvn på nettene pga må opp å tisse mye..jippi :)
nå venter jeg bare på kvalmen ;)

har dere jenter noen "happy" symptomer?

det er vel noe når man har strevd så utrolig mye for å bli gravide så setter man så stor pris på å være gravid.
vet jeg gjør :) jubler jo for enhver symptom på å være gravid :)
veldig oppblåst på kveldene, vondt..men hva så :p økt matlyst...og legger sikkert på meg mye- hva så? :p
luft i magen...(stakkars samboer haha) ikke så mye søvn på nettene pga må opp å tisse mye..jippi :)
nå venter jeg bare på kvalmen ;)

har dere jenter noen "happy" symptomer?
Kjempe happy for at kvalmen tar seg opp! Det betyr at hcg stiger...og at jeg reagerer på lukt. Alle gode tegn. Igår fikk jeg skikkelig lyst på makrell i tomat haha ikke vanlig at jeg får det. Trøtt og sliten :) Alle gode tegn ;) Kunne ikke vært foruten noen av gravid symptomene mine. Oppblåst og murrer en del. :) Så ja jeg er happy!!!!!! Lykke! Tissingen har alltid vært der hehe

Tenkte ikke noe over alle symnptomene jeg faktisk har før idag.

Tok test idag og den begynner å bli sterkere :D JOHO...lever i en lykkeboble :D

Eneste begynner å tro jeg har sterk UVI siden så vondt i høyre side...trodde det først var overtsimluering, men tror heller dte første. Nyra er ikke så fornøyd.

Last edited:
Jeg stemmer for terminforum her, og melder meg som fast sniker fra september :p hvis det er greit da:)
Enig i at det er veldig fint å lese/dele med noen som forstår prosessen man har vært gjennom...
Ja da syns jeg vi skal det :D Selvfølgelig er det greit for min del :D

Det betyr jo hvertfall at hcg har steget! Og det er jo fint! Har melk i puppen igjen... Men håper bare at blodprøven i morgen viser en flott stigning! Mitt største ønske i verden!!!!
Tror det ordner seg jeg :) Er testen sterkere, har hcg steget :D Får si hvordan det gikk imorgen da. :) Får du svaret rundt 14.00 eller?

Tror det ordner seg jeg :) Er testen sterkere, har hcg steget :D Får si hvordan det gikk imorgen da. :) Får du svaret rundt 14.00 eller?
Nei, tar det hos fastlegen så får det ikke før på tirsdag... Det er litt skremmende å vente så lenge men.. Jeg håper og håper! Vet dere om hcg kan stige ved kjemisk?

tror ikke den stiger om det er kjemisk...da er det litt hcg i kroppen...så forsvinner det...
så krysser alt for at ting går bra :) skal og ta blodprøve i morgen...

jeg måtte ta en test i dag..er så nervøs..den var veldig sterk om ikke sterkere enn kontrollstreken, så tar det som et godt tegn jeg :)

Uff her har jeg det ikke så bra... Har blødd litt i dag :( først bittelitt rosa utflod på papiret når jeg stod opp.. Så litt senere litt mer vannlig blod på papiret liksom (sorry detaljer).. Så kom det rester liksom, sammen med litt rester av lutinusen.. Var en del slim (lysebrunt) og noen slimklumper som var rosa... Hmm... Dette har jeg dårlig følelse på...
Men har sluttet nå... Men blir så bekymret... :(

Uff her har jeg det ikke så bra... Har blødd litt i dag :( først bittelitt rosa utflod på papiret når jeg stod opp.. Så litt senere litt mer vannlig blod på papiret liksom (sorry detaljer).. Så kom det rester liksom, sammen med litt rester av lutinusen.. Var en del slim (lysebrunt) og noen slimklumper som var rosa... Hmm... Dette har jeg dårlig følelse på...
Men har sluttet nå... Men blir så bekymret... :(

ååå nei :( nå ble jeg lei meg på dine vegne.. håper virkelig det bare er "festeblødning" som er tregt.. helt normalt hos noen..men forstår bekymringen,
hadde gjort akkurat det samme,
har du murringer vondt i magen?

håper jeg ikke skremmer deg, med min SA så kom det blod i klumper mer rødt og hadde vondt i magen...
jeg blødde og med guttene uten at det betydde noe, det var frisk blod og hadde ikke vondt.
håper så at alt er bra <3 klem

Back
Topp