Jubeltråd!

Ja det skulle ein tru da :) jeg har termin 19 august. Du da? Er alltid like usikker om jeg teller rett jeg, blir helt forvirra innimellom men prøver å gå utifra det jm sier :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *
Jeg har termin 17.august :) Hm, vanskelig med de tellegreiene.. Jeg går også ut ifra det jeg får beskjed om hos jordmor og lege. Tror det er flere måter å telle på..

Jeg har termin 17.august :) Hm, vanskelig med de tellegreiene.. Jeg går også ut ifra det jeg får beskjed om hos jordmor og lege. Tror det er flere måter å telle på..

Jeg skjønner ikke tellegreia så håper bare på at jeg tar rett :p men det er vell ikke så farlig å bomme med en dag eller to. Nå vet ikke jeg om målene fra oul stemmer heller, med tanke på at de ikke alltid tar rett :p men men :p
Det går heldivis fremover :)

Jeg skjønner ikke tellegreia så håper bare på at jeg tar rett :p men det er vell ikke så farlig å bomme med en dag eller to. Nå vet ikke jeg om målene fra oul stemmer heller, med tanke på at de ikke alltid tar rett :p men men :p
Det går heldivis fremover :)

Fremover går det, og de søte små kommer når de er klare :)

28 uker og 3. trimester :D

Bare 12 uker og 2 dager igjen til termin

BV app

26 fullgåtte uker i dag :D tiden går nu sakte men sikkert fremover da ;)

99 dager igjen til termin :D:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

100 dager igjen til termin :)

25 uker :D

27 uker idag :D

Sent from my GT-I9100

28 uker!!! hurra

I dag sier BV appen at jeg har vært gravid i 200 dager! Er vel noe å juble for det ?;)

Back
Topp