Jubeltråd!!

Jubler for at det kun er en uke til julaften :)
 
10 uker i dag! Første kontroll i morgen :)
 
10 uker i dag <3! og bare ei uke igjen til julaften <3 jippi!
 
Jubler for at jeg er 12+0 idag! Føler meg 10kg lettere, men er vell 2 -3 kg tyngre :p
 
Juhuhubler for 12 uker :) kjenner jeg er veldig takknemlig for å ha kommet hit, og gleder meg til å fortelle til alle på julaften. Hurra hurra hurraaaaaaaa! Det er såpass digg følelse at jeg ikke blir sur av å ha stått opp igjen etter ikke å ha fått sove (sov antagelig FOR mye i kveld selv om det sjelden er et problem). Jippi for 12 :cheers :dance018
 
Jubler for 12 uker i dag, og om noen timer skal jeg på tidlig UL :)
 
10 uker idag! :)
Og nå har jeg og sambo begynt å snakke babyutstyr, så begynner å venne oss til tanken begge to! Herlig! :)
 
Jippi... Elleve uker i dag... Tiden flyr... Tenk at det er bare en uke igjen! Gleder meg til å komme på dem "sikre siden" :)
 
Nå kan jeg juble for 12 fullgåtte uker :D
Og når jeg står opp i morgen er det julefeiring :)
GOD JUL TIL DERE ALLE :)
 
11 uker og 2 dager!!!
5 dager til 12 uker :)
14 dager til ultralyd
 
JUBLER FOR 12 FULLGÅTTE UKER I DAG <3 <3
En hjertens dag, og i går kveld fant jeg hjertelyden igjen. Utrolig deilig å høre den! <3
Hipp hurra, endelig har det gått opp for meg at det ER EN BABY i magen!! :D

Hva jubler dere for?
 
JUBLER FOR 12 FULLGÅTTE UKER I DAG <3 <3
En hjertens dag, og i går kveld fant jeg hjertelyden igjen. Utrolig deilig å høre den! <3
Hipp hurra, endelig har det gått opp for meg at det ER EN BABY i magen!! :D

Hva jubler dere for?
Jubler for 12+2 i dag, og at den store nyheten ble så godt mottatt av familien :D
Weeee Vi skal ha BABY!! :D
 
Jubler for 12 uker i går og at familien vet om (og er superfornøyde) med nyheten om to små til sommeren :)
 
Jeg er også 12 uker i dag :D
 
13+3, og nå er formen blitt litt bedre!! Nyter at magen er stram og stor!! :)
 
13 uker, hurra hurra :) Ferdig med første trimester, nyheten sluppet til store gleder, magen nokså stor, men enda ikke helt stram ;-) HURRAAAAAAA!
 
Back
Topp