Jubeltråd!!

37 :D KOM DEG UT :P

Hipp Hipp Hurrah Hurrah Hurrah!! 37 uker i dag!!! jøye meg! Nå kan du bare komme kjære skatt! <3 mor er klar som et egg og alt er på stell i heimen så bare kom... kom kom kom!!! <3

På Ullevål. Vi får se hvem som "vinner" da! Jeg håper hun kommer før, men hvem gjør ikke det ;)

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Ja vi får se :) jeg håper i natt for å være ærlig men jeg kjenner ikke mye annet en vondter som har vært der i en evighet hehe men nå er jeg sååå klar for å bli ferdig å for å se han :) blir så spennende :D

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Ja vi får se :) jeg håper i natt for å være ærlig men jeg kjenner ikke mye annet en vondter som har vært der i en evighet hehe men nå er jeg sååå klar for å bli ferdig å for å se han :) blir så spennende :D

❤Venter en Gutt 8 juli❤
Kunne ikke vært mer enig!! Det hadde jo vært typisk at det starter i dag siden mannen er på utdrikningslag og kommer ikke hjem før i morgen.. Haha :-)
Men nå tror jeg hun har sovnet. Hun har vært propell i hele dag og har hatt sterke kynnere som har overlapper hverandre og super kvalm i hele kveld! Grøss! Hver natt er like spennende.

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Jubler også for 38 uker idag :) og i morgen er det 1 uke igjen til ny time på SUS på vurdering om igangsetting :-)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

37 uker i dag! Aaaaany day now ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp