40 dager igjen t termin!! Høygravid gitt!!! Hjelp!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jo jeg også høygravid (siden vi har termin samme dag...)40 dager til termin og jeg er høygravid
Jeg har full nedtelling på mobilenDa er jo jeg også høygravid (siden vi har termin samme dag...)
Kommet helt utav telling merker jeg....
Smart! Hvilken app er det? Har bare slike som viser hvor langt jeg har kommet - ikke hvor lenge jeg har igjen...Jeg har full nedtelling på mobilen
Tror den bare heter countdown er bare å trykke inn datoen så starter nedtellingenSmart! Hvilken app er det? Har bare slike som viser hvor langt jeg har kommet - ikke hvor lenge jeg har igjen...
Slik ser det ut den blåe er til terminSmart! Hvilken app er det? Har bare slike som viser hvor langt jeg har kommet - ikke hvor lenge jeg har igjen...
34 uker her også34 uker i dag lillegutt veier nå 2348g
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
37 + 2, nøyaktig 3 uker til termin, og hos legen i dag sa han at hodet har festet seg
Morsomt å tenke på at du er på akkurat samme dagen som jeg var! Skulle vært 3 uker til fødsel her også, men her sitter vi med 9-dagingen vår Rart og fint hvor fort man er i ny boble! Tenker du begynner å glede deg til å ha babyen i armene dine nå - nærmer seg