Jubeltråd!!

Smart! Hvilken app er det? Har bare slike som viser hvor langt jeg har kommet - ikke hvor lenge jeg har igjen...
Tror den bare heter countdown :) er bare å trykke inn datoen så starter nedtellingen:)

Vedlegg

• 1371024064440.jpg
    1371024064440.jpg
    61,9 KB · Visninger: 32
Og der var vi plutselig i uke 35!!! Jaiks!!! :confused::p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

UKE 36!!!!!!!!!!!!!!!!! :cheers :cheers :cheers :happy093

37 + 2, nøyaktig 3 uker til termin, og hos legen i dag sa han at hodet har festet seg :)

37 + 2, nøyaktig 3 uker til termin, og hos legen i dag sa han at hodet har festet seg :)

Morsomt å tenke på at du er på akkurat samme dagen som jeg var! Skulle vært 3 uker til fødsel her også, men her sitter vi med 9-dagingen vår :-) Rart og fint hvor fort man er i ny boble! Tenker du begynner å glede deg til å ha babyen i armene dine nå - nærmer seg :-)

Morsomt å tenke på at du er på akkurat samme dagen som jeg var! Skulle vært 3 uker til fødsel her også, men her sitter vi med 9-dagingen vår :) Rart og fint hvor fort man er i ny boble! Tenker du begynner å glede deg til å ha babyen i armene dine nå - nærmer seg :)

Heldige du som er ferdig :) Jeg begynner å bli veldig klar nå, dagene føles uendelig lange, men jeg vet jo at det ikke er lenge til jeg også er i baby bobla :D

35 uker :)

Back
Topp