Jubeltråd!!

2 måneder til termin i dag :D
Skal si tiden flyr :)

30 uker:)

Jubler for 30 uker i går! Og en kropp som tåler svangerskapet godt. Merker at det begynner å bli trangt, men ellers i bra form. Riktignok venter både eksamen og sommerjobb, så håper ikke småen har planer om å komme for tidlig...

Da må jeg juble for at en Jævlig uke er over.. og at jeg har passert 30+ UKER!! og lille gutt er de masse bevegelse i .. min kjære fikk endelig se i dag tidlig .. så ut som ailien i magen sa han .. litt creepy!!! noe de faktisk er :)

Jubler for 32 uker, eller 32+1 da klokka er over 12 ;)
Hurraaaaaa :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

33+0! Tenk, 7 uker igjen nå, kan jo fort og naturlig skje ting og tang om 4-5 uker! Eller til og med før hvis han skulle være utålmodig ;-)

Mr. Hickup i magen hikker så kaffekoppen hopper og sjarmerer mamma i seeeeenk! :-) Hurra, som jeg gleder meg til å møte ham <3

1 uke til Termin :D

Jubler for 30 uker og jordmortime! :)
Knøttet lå i sete for to uker siden, og gjør det forstatt. Krysser fingrene for at han snur seg på egenhånd.

Innså plutselig at det er 15. mai i dag, og dermed under to måneder igjen til termindato 14. juli! :)
Nesten så jeg får litt småpanikk over at det bare er 8 uker og noen dager til termin, ettersom ukene går så innmari fort.

Jippi for 31 uker :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp