28 uker i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jubler for atvi har kjøpt oss båt! Vi ser ikke for oss at det kommer til å bli sydenferier de nærmeste årene med 3 barn, så vi tenkte båtlivet kunne være verdt å prøve. Vi har kjøpt stor båt med 6 sengeplasser, toalett, kjøkken osv. Så det burde absolutt være plass til å kose seg der som en familie på 5. Nå gleder jeg meg bare til å få den på vannet Krysser fingrene for en solriksommer i år, så vi faktisk kan få brukt den litt.
Ah, herlig da! Gratulerer Elsker båtlivet! Har ikke selv vi, men har tatt båtførerbeviset og får låne mye når vi er på Sørlandet. Hvor skal dere ha båten?
Vi er heldige og har en fin skjørgård rett utenfor Tønsberg, så båten blir liggende her. Båthavnen vedsiden av her vi bor er det mange års venteliste på, men vi har fått båtplass på Nøtterøy, 10 minutter å kjøre bare, så det blir nok bra. Vi håper å kunne ta båten på litt langturer etterhvert, Telemarkskanalen og over til Sverige f.eks.