Jubeltråd uke 43!!!

MittAndre <3

Elsker forumet
Vet ikke om noen allerede har laget jubeltråd for denne uka, men jeg starter en nå!
Idag har jeg 200 dager igjen!!! Gleeeeder meg til å begynne nedtellinga på 100-tallet  Og fredag har jeg min første svangerskapskontroll!!!  Og søndag er jeg 12 uker!!!
Hva feirer du denne uka?

Hurra og gratulerer til deg!!!

Jeg feirer at idag er jeg 13 uker på vei, og er over i andre trimester! I tillegg hørte jeg mini-knertens hjertelyd hos legen igår, så jeg er veldig fornøyd selv om jeg ble sykmeldt  emoticon

er kommet i uke 12.

Skal på første svangerskapskontroll i dag. 

Kvalmen begynner endelig å slippe taket. bare jeg får presset ned litt frokost nå så kommer dagen til å bli bra..

Jeg jubler for at jeg nå er over 9 uker på vei.
Men også litt for:
I forgårs syntes jeg for første gang jeg kunne se snevet av en gryende bebismage på kvelden :) og i dag har jeg klart hele bilturen til jobb uten å være kvalm. Kanskje funker seabandsene !? :)

* Jeg jubler fordi jeg er 13 uker denne uka =)
* For at mannen min kom hjem etter 11 dager borte<3
* For at jeg fikk TV for å ha på soverommet av mannen til bursdagen min <3
* For at jeg hadde et SUPERT møte med jobb igår, hvor de sa at jeg skulle være hjemme å vokse nå, ha permisjon også selv se an om jeg ønsket å komme tilbake i barnehagen igjen <3 FANTASTISKE folk!!! Er så glad i dem!!
* For at jeg endelig føler meg i form nok til å trene bikkja igjen - han er nesten desperat etter trening, så det blir deilig å få litt god samvittighet ovenfor han igjen!

Ja - er mange ting å juble for om dagen =)

Jeg jubler fordi jeg begynner å fungere igjen. Kvalmen er letta, og klarer å gå på jobb igjen

og er over 9 uker, og har snill sjef som tilrettelegger for meg

12 uker og ultralyd i morgen :D yooohoooo :D

Her jubles det for at:
- jeg har begynt å få mage :O
- kvalmen er vekk :D
- of for at jeg er 10 uker i morgen!

Yoho! :D

Gratulerer til alle dere andre også!!

Jubler for at jeg er 12 uker til lørdag <3
Ultralyd om 5 dager 
Frisøren i morgen <3
Har tydelig fått mage!!
Og kvalmen begynner å bli mindre! :):)

Gratulerer til dere alle også :)

Hurra

Jeg er like langt som deg

HURRAH!!!:):) Jubler for å være 12 uker <3>

EG JUBLE FOR 10 VEKE IDAG <3
Og fordi eg å venninno mi fekk ein kjempe fin leilighet idag, å flytte inn allerede i måro!! :D

Jeg er 13 uker på vei idag!  HURRAAA!

YEEEEES idag er jeg 12 UKER !!!!!!!

emoticon emoticon 

Jeg jubler for at jeg er 13 uker i dag,
OG for at jeg har begynt å få litt mage

Og i dag kan jeg juble over 13 uker emoticon emoticon

Back
Topp