Jubeltråd på åpent

Jubler for permisjon!! :happy093 Den er høyst kjærkommen, for nå var det like før kroppen sa stopp.. :oops: Endelig! :D

Sååååå deilig!! NYT, senk skuldrene og hvil så mye du kan[emoji7] 3,5 uke til permisjon her! Er så sykt klar, og håper lillegutt holder seg inne frem til termin så jeg får henta meg inn litt[emoji23]

Sååååå deilig!! NYT, senk skuldrene og hvil så mye du kan[emoji7] 3,5 uke til permisjon her! Er så sykt klar, og håper lillegutt holder seg inne frem til termin så jeg får henta meg inn litt[emoji23]

Det skal jeg! :Heartred Ja, håper også lillegutt avventer litt, så jeg kan samle litt energi :joyful: Håper de neste 3,5 ukene går fort for din del ;)

Jubler for to flotte værdagen så langt med deilig sooooooool, og for at jeg har holdt ut flere timer med to små på lekeplassen pr dag. :p De to små storkoser seg :D

Glemte og si hurra for kjolevær DET satt de to små virkelig pris på når jeg overrasket dem i morges.
Og 3 åringen spurte til og med om hun kunne få ha den samme på i morgen. Og takket meg når jeg svarte ja :p Hun er altså så herlig :D

Hurra for litt pust i bakken på sofaen i mens to små spiser frokost laaaaaaaangsomt :p

3 åringen spør om vi kan dra ut på lekeplass, og jeg er ikke der helt enda i dag. Egentlig kunne jeg tenkt meg, og sovet. Eller tatt en busstur til byen, for og mate fuglene i parken :p Og se etter nye joggesko til 3 åringen, og ny vår jakke til minste. Da kan Storebror møte oss etter skolen, og få seg nye joggesko han også :D Kjære styrke kom til meg :p :D

Hurra for sommervarme på Vestlandet, lyse kvelder med glade barn på ny trampoline, mannen som er i skikkelig driv for å få ferdig siste vegg i stua slik at tv-en kan vekk fra soverommet vårt, og ned i stua!!! Det har a mor gleda seg til siden jul! (Ja barna har brukt senga vår som sofa til TV-titting de siste mnd :p)

Back
Topp