Jubeltråd! :D

Jubler for at jeg fikk sove ut i morges (slapp å levere i barnehg) og starter sent på jobb. Ligger her og kjenner på babyen som romstrerer ❤️

Jubler for å ha første rolige dagen hjemme på deg jeg kan huske :-) Fikk endelig dratt til legen etter alt for lang tid og fikk 40% sykemelding umiddelbart. Skal nyte dagen til det fulleste!!

Jubler for at det var en ganske rolig dag på jobb i dag (type rakk å sjekke facebook og fikk spist lunsj før kl 14)...

Jubler for å ha vært den mammaen jeg ønsker å være for kommende storesøster på 3,5 år :-D Bekkenet og energien med på laget og masse hygge!!!
Det hørtes deilig ut :) ser at jeg muligens må få mer sykemelding slik at jeg og kan gi frøkna på 3 år litt mer positiv oppmerksomhet og at vi kan gjøre noe kjekt sammen :) nå kommer jeg meg gjennom dagen, men kvalitetstiden tar hun med pappaen mens jeg sover på sofaen :(

Det hørtes deilig ut :) ser at jeg muligens må få mer sykemelding slik at jeg og kan gi frøkna på 3 år litt mer positiv oppmerksomhet og at vi kan gjøre noe kjekt sammen :) nå kommer jeg meg gjennom dagen, men kvalitetstiden tar hun med pappaen mens jeg sover på sofaen :(
Akkurat sånn har det vært her og! :-( Fått 40% sykemelding og det føles veldig riktig ut :-) Kjennes ikke ut som om at jeg kommer til å jobbe fullt før etter permisjonen... ;-)

I dag jubler jeg for at jeg har fått sovet hele natta med et unntak av dobesøk. Men sovna igjen i stedet for å ligge våken i 3-4 timer som jeg pleier:D

Jubler for siste trimester og 12 uker til termin :-D

Jubler for bra møte på jobb, ferdig permisjonssøknad, overkommelige oppgaver i dag slik at jeg føler meg i fin nok form til å stelle og legge minsten etterpå:)

Back
Topp