Jubeltråd! :D

Fikk litt smått panikk når jeg så hvor lenge (eller kort) det er til 1. advent:nailbiting:
He he, ja det er jeg enig i! Oktober er alltid en mnd som går fort hos oss med bursdag for begge guttene, så er det plutselig bare november igjen!

Jubler for en fridag! Har kost meg med gåtur, god frokost og nå skal jeg hente pakke fra jollyroom med bl.a stellematte og diverse annet morsomt :D

9 uker til juleferie! Siden høstferien ble litt amputert begynner jeg nedtellingen litt tidlig:-)
Helt lov det!

Juleferie er permisjonsstart for min del. Jeg har nedtelling på kalenderen på jobb. Antall dager til jul, dager til 1.12 og arbeidsdager til permisjon/juleferie.

Sistnevnte er under 40, jeg jobber bare fire dager i uka. Ni uker ja.

Helt lov det!

Juleferie er permisjonsstart for min del. Jeg har nedtelling på kalenderen på jobb. Antall dager til jul, dager til 1.12 og arbeidsdager til permisjon/juleferie.

Sistnevnte er under 40, jeg jobber bare fire dager i uka. Ni uker ja.
Begynner permisjonen midt i ferien, så får ei uke "ekstra", og uka før ferien, uke 51, pleier å være nokså avslappende:-) Gleder meg veldig til jul:-D Bare håper jeg får klart alt som skal gjøres, er vel på tide å begynne med lister;-)

67 dager til lille julaften og jeg tar ferie og så permisjon :D Jubler også for at vi fikk kjøpt og hentet absolutt alt til badet og møblene til lillemor i går. Nå trenger jeg bare litt maling og et par plater til veggen så kan vi starte med barnerommet :Heartpink

Har 7 og en halv uke til juleferie :-D

Jubler for 29+0 <3

Jubler for at jeg bare er paranoid og at hvis jeg hadde sjekka klokka imorges å sett at den var 7, så hadde jeg skjønt at lille ikke rørte seg noe særlig sterkt, hun pleier ikke å slå til før kl 08 , noe hun gjorde idag og såklart :D

Jubler for å ha vært den mammaen jeg ønsker å være for kommende storesøster på 3,5 år :-D Bekkenet og energien med på laget og masse hygge!!!

Back
Topp