Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Jeg er 26+0 i dag og er utålmodig på å komme gjennom de to neste dagene så jeg har tosifret antall dager igjen!Jubler for 27+0og at det begynner og nærme seg slutten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 26+0 i dag og er utålmodig på å komme gjennom de to neste dagene så jeg har tosifret antall dager igjen!Jubler for 27+0og at det begynner og nærme seg slutten
![]()
Jeg er 26+0 i dag og er utålmodig på å komme gjennom de to neste dagene så jeg har tosifret antall dager igjen!
Ja er merkelig det der, ukemen flyr avgårde men samtidig går det sååå sakteVet hvordan du har det. Det går så fort men alikevel så innmari sakte
Var virkelig en milepæl å få tosifret![]()
Ja er merkelig det der, ukemen flyr avgårde men samtidig går det sååå sakte![]()

He he, ja det er jeg enig i! Oktober er alltid en mnd som går fort hos oss med bursdag for begge guttene, så er det plutselig bare november igjen!Fikk litt smått panikk når jeg så hvor lenge (eller kort) det er til 1. advent![]()
Helt lov det!9 uker til juleferie! Siden høstferien ble litt amputert begynner jeg nedtellingen litt tidlig![]()
Begynner permisjonen midt i ferien, så får ei uke "ekstra", og uka før ferien, uke 51, pleier å være nokså avslappendeHelt lov det!
Juleferie er permisjonsstart for min del. Jeg har nedtelling på kalenderen på jobb. Antall dager til jul, dager til 1.12 og arbeidsdager til permisjon/juleferie.
Sistnevnte er under 40, jeg jobber bare fire dager i uka. Ni uker ja.

Det er veldig snart detHar 7 og en halv uke til juleferie :-D