Jubeltråd! :D

Jubler for halvveis!! Er 19+1 i dag. Følger selvsagt babyene utvikling for uke 19+0-19+6, har den på bv sin app :) Men denne bruker jeg til nedtellingen til ks datoen, som er en uke før termin. ( selv om jeg skulle gjort hva som helst for å fått føde vanlig :-( )

ImageUploadedByBV Forum1439188870.033389.jpg

Jubler for at jeg gikk tur på 8 km totalt fredag og lørdag, og 1,1 mil i går... og jeg kjenner ingen verdens ting i bekkenet i dag :D:D Har aldri hatt det sånn med de to andre!

Glemte å juble i går, ul viste alt vel med bittelillesøster.

Spark på utsiden kjenner vi ikke enda, men jeg har morkaken forran så jeg nøyer meg med å juble over jevnlig å kjenne det kiler i magen.

Of jeg tørr vel endelig å juble over at spottingen har tatt slutt. De siste gangene jeg har trodd det har det begynt igjen. Men nå har det ikke kommet noe på minst en uke. Endelig blør jeg ikke lenger!

For 19 uker en gang til da, siden jeg har fått ny termin

Jubler for at treåringen virker som at hun trives i den nye barnehagen hun begynte i på mandag! Og for at jeg har hatt fire lange dager i ny jobb, uten noen plager eller protester fra kroppen :-)

Jubler for at lille ENDELIG har begynt å bevege seg slik at jeg kjenner det :D H*n hoppet over fiskehale å boblingen, å begynte rett på dultingen :p Kjenner det litt nedenfor navlen :) 17+2 idag.

Glemte å juble i går, ul viste alt vel med bittelillesøster.

Spark på utsiden kjenner vi ikke enda, men jeg har morkaken forran så jeg nøyer meg med å juble over jevnlig å kjenne det kiler i magen.

Of jeg tørr vel endelig å juble over at spottingen har tatt slutt. De siste gangene jeg har trodd det har det begynt igjen. Men nå har det ikke kommet noe på minst en uke. Endelig blør jeg ikke lenger!

Så deilig at blødningene/spottingen har avtatt!!:) håper det holder seg sånn :)

Back
Topp