Jubeltråd! :D

Ja. Nå går de sakte. Jeg begynte på jobb i dag. Det er bare ei uke igjen, men de fire ukene med ferie i juli gikk fortere enn denne på jobb...
Jeg står dessverre uten jobb nå (hadde kontrakt bare ut juni der jeg var:(), så synes tiden blir eeenda lengre av å gå hjemme dag ut og dag inn:confused: Sånn er det alltid føler jeg, ferien går alt for fort! :p

Jubler for oppholdsvær og at det er litt mer normal arbeidsmengde på jobb i dag!

Men i tråd med trådens tema... Jeg jubler for 18 uker og bursdag i dag
Gratulera så mykje med dagen =)

Eg juble for mannen så og har bursdag i dag :P

Må juble litt for hvordan det gikk på helsestasjonen med guttungen i dag :) Han var super flink og gråt ikke engang når han fikk vaksine denne gangen :D Og hs ble veldig overrasket over hvor lang han har blitt :D

Jubler masse for uke 16 idag å at kvalmen er borte :D :D Kvalmen kom i uke 6 og forsvant i uke 16 med datteren min også, herlig å være ferdig :)

Jubler midt oppi litt sentimentalitet her jeg da.

Da vi tok it spiralen i slutten av januar var vi forberedt på å bruke lang tid på prøvingen så stressa ikke nevneverdig (selv om det var altoppslukende), og så klaffa det jo etter andre mensen, helt uvirkelig . Ble jo ganske raskt dårlig med hyperemesis og så kom disse blødningene, Evt tvillingfrafallet. Helt til uke 14, så handlet liksom svangerskapet om meg, at jeg skulle komme gjennom dagene. Var også på 4 UL Pga blødningene, men , Igår etter OUL så gikk d virkelig opp for meg at det er ett eget individ som vokser inni meg. Ei søt lita frøken som skal vokse seg stor nok til å komme ut til oss og gjøre oss mer komplett ❤️ jeg er helt overveldet over hvordan det føles nå etter Igår . Jeg er helt forelska . Og jeg fniser når jeg kjenner henne inni magen min, hun blir mer og mer aktiv ❤️ sukk ❤️

19 uker :O tiden flyyyyr! Det går altfor fort <3 men føler meg takknemlig for hver dag som går. Min største skatt <3

Back
Topp