Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Jubler for sol og ferie i dag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ikke nå kjekt ut. Har tidligere vært plaget med mye ondt i hode, hjalp å gå til manuellterapaut/kiropraktor for å få løsnet litt i nakken/skuldrene. Får jeg spørre hva du jobber med?Jubler for ingen hodepine i dagredd for at det er jobben min som gjør at jeg har hatt det hver dag siden mandag
helt i orden om morningen, blir dårlig i løpet av dagen, når jeg kommer hjem må jeg bare ligge :/
Jobber som kundemottaker på bilverksted så blir mye fullt kjør fra morningen fra alle kanter, telefoner og mye foran dataskjermen.. Så er stressende jobb, men syns det er kjekt. Men nå gir det bare hodebryHørtes ikke nå kjekt ut. Har tidligere vært plaget med mye ondt i hode, hjalp å gå til manuellterapaut/kiropraktor for å få løsnet litt i nakken/skuldrene. Får jeg spørre hva du jobber med?
D e jo kjedelig å bli sykemeldt pga hodepine, så håper det går over. Vil anbefale deg å høre om muligheten til å kansje få tøyd/strekt/knekt opp litt i nakken og se om d hjelper. For min del kjente jeg ofte at hodepinene startet i nakken og gikk ut i kjeven og laget mega hodepine. Hadde en hel juleferie hvor jeg var nede for telling, når arbeidsdagene begynte gikk jeg til kiropraktor. Deretter har flyttet og går nå kun til manuellterapaut når jeg kjenner at det sitter litt dypt. Har nå hatt 2-3år hvor ting er mye bedre etter at jeg kjenner symptomene på vanlig hodepine og stressrelatert hodepine som trenger behandlingJobber som kundemottaker på bilverksted så blir mye fullt kjør fra morningen fra alle kanter, telefoner og mye foran dataskjermen.. Så er stressende jobb, men syns det er kjekt. Men nå gir det bare hodebry![]()
Men jeg får se nå når jeg skal jobbe igjen denne uken om det bare var tilfelle sist uke, håper på det for er veldig glad i jobben min å ønsker sterkt å ikke bli sykemeldt!
Jeg kjenner det kun i pannen.. Det som er rart, og mer over på høyre siden enn venstre. Når jeg får migrene så får jeg det bak venstre øye. Er helt ok når jeg våkner, så kommer det fram i 12-13 tiden også når jeg da kommer hjem så må jeg slappe av resten av kvelden. Det hjelper med paracett, men jeg lar vær å ta det nå for det blir for ofte.. Jordmoren min anbefalte akupunktur.D e jo kjedelig å bli sykemeldt pga hodepine, så håper det går over. Vil anbefale deg å høre om muligheten til å kansje få tøyd/strekt/knekt opp litt i nakken og se om d hjelper. For min del kjente jeg ofte at hodepinene startet i nakken og gikk ut i kjeven og laget mega hodepine. Hadde en hel juleferie hvor jeg var nede for telling, når arbeidsdagene begynte gikk jeg til kiropraktor. Deretter har flyttet og går nå kun til manuellterapaut når jeg kjenner at det sitter litt dypt. Har nå hatt 2-3år hvor ting er mye bedre etter at jeg kjenner symptomene på vanlig hodepine og stressrelatert hodepine som trenger behandling![]()
Så bra gjort av sjefen din å gi deg mulighet til detJeg kjenner det kun i pannen.. Det som er rart, og mer over på høyre siden enn venstre. Når jeg får migrene så får jeg det bak venstre øye. Er helt ok når jeg våkner, så kommer det fram i 12-13 tiden også når jeg da kommer hjem så må jeg slappe av resten av kvelden. Det hjelper med paracett, men jeg lar vær å ta det nå for det blir for ofte.. Jordmoren min anbefalte akupunktur.
Har avtalt med sjefen om at hvis det fortsetter sånn så skal jeg bytte foreløpig med hun ene på booking så jeg kommer meg mer bak og tar de beskjedene i ro og fred![]()