Jubeltråd! :D

Jubler over 13+0 og endelig komt til 2 trimester!! Formen kunne vert bedre, da kvalmen fortsatt henger i dagen lang, men ellers er alt topp :D <3 <3

Jubler for 9+6 i dag, 15 dager igjen til uke 12 nå!!:)

For time hos jm for å lytte etter hjertelyd i morgen, mens vi venter på ul på tirsdag

JUUUUBLER over å ha vært på ul og sett en liten baby :-D Jordmor målte til 13+2 istedenfor 12+0 som stemmer mer med de første beregningene mine.
Bekymret for termin 1.januar fordi jeg helst ikke vil føde i desember :-P Får bare knipe bena sammen så lenge det går!

Da er det bare å knipe, ja

Så bra Sara!:)

Ja, jeg er veldig glad for at jeg fikk positivt svar på den forespørselen. Hun kunne jo sagt at det kan gi større bekymring enn glede dersom hun heller ikke finner den, men jeg er veldig glad for at hun vil prøve.

Ja, jeg er veldig glad for at jeg fikk positivt svar på den forespørselen. Hun kunne jo sagt at det kan gi større bekymring enn glede dersom hun heller ikke finner den, men jeg er veldig glad for at hun vil prøve.

Ja, hun kunne det, men vitner om gode holdninger når hun gav deg time så fort !:) håper det bare kommer gode nyheter på løpende bånd her nå:) når min kommer seg trygt gjennom blødninger så skal din også d :D

Ja, hun kunne det, men vitner om gode holdninger når hun gav deg time så fort !:) håper det bare kommer gode nyheter på løpende bånd her nå:) når min kommer seg trygt gjennom blødninger så skal din også d :D

Ja, jeg liker førsteinntrykket av henne, så får vi se, jeg har ellers også avtalt en time med henne i september for den mer rutinemesige kontroll nr 3, uke 24.

Jubler for 10+0 i dag:)

Jubler for at vi hører sterke hjerteslag på doppleren i kveld selv om jeg har blødd siden onsdag etter fjerning av polypper:)

Back
Topp