Lillespire2019
Blir kjent med forumet
4 dager igjen til jeg også kan juble
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her [emoji5]️ har TUL på mandag, så håper det blir full jubel da!!! [emoji1][emoji28]4 dager igjen til jeg også kan juble
Vis vedlegget 263489
12 uker idag, og feiret med ultralyd i går![emoji178]Fantastisk å se ett lite menneske bevege seg inni der![emoji1][emoji7] Var 2 dager lengre enn vi trodde! [emoji5] (noe som riktignok lover dårlig for at det skal bli januarbaby[emoji85][emoji28])
Vis vedlegget 263489
12 uker idag, og feiret med ultralyd i går![emoji178]Fantastisk å se ett lite menneske bevege seg inni der![emoji1][emoji7] Var 2 dager lengre enn vi trodde! [emoji5] (noe som riktignok lover dårlig for at det skal bli januarbaby[emoji85][emoji28])
2 uker og 1 dag til 12 uker, hva regner dere som 12 uker? 12 fullgåtte eller 11 fullgåtte uker?
2 uker og 1 dag til 12 uker, hva regner dere som 12 uker? 12 fullgåtte eller 11 fullgåtte uker?
Å så kjedelig å bli satt tilbake[emoji53] Men godt du vet at alt står bra til med den lille da[emoji1]23 dager til jeg kan juble[emoji28] trodde jeg skulle inn i 11 uke nå, men pga veldig usikker mens, eller egentlig mangel på det, så går vi utifra str på fosteret som er regnet ut til 8+5 i dag [emoji5]
Så glad for jeg har sen termin i Jan, sist hadde jeg 20 des og det var nervepirrende vil jo helst ikke ha baby 23, 24,25 eller 26 og mange går over på første:/
Ja, eg kommer nok til å ligge flat siste halvdel av desember[emoji28][emoji1317] ...har lest at de som trener regelmessig gjennom graviditeten før ofte tidligere...det var ikke bra for motivasjonen [emoji28][emoji12]
Samme her, så jeg tror det bare er tilfeldigJeg vet om veldig mange som har trent aktivt hele svangerskapet, og likevel har født over termin